Eesti meediareklaamituru I kvartali käive ulatus 407 miljonini

TNS Emori reklaamipanuste monitooringu AdEx andmetel oli meediareklaamituru käive käesoleva aasta esimesel kvartalil 407 miljonit krooni. Eelmisel aastal samal ajal oli see 412 miljonit krooni, mis annab tulemuseks väikese, ca 1% languse.

Eesti meediareklaamimaailm on juba mitmeid aastaid harjunud kahekohaliste kasvuprotsentidega, seega tundub eelpool toodud muutus väga drastilisena. Seekord tuleb aga kvartaalset muutust vaadata tavapärasest veidi erinevas kontekstis – tõi ju eelmise aasta esimeses kvartalis kulmineerunud XI Riigikogu valimiskampaania meediakanaleile märgatavat lisaraha, mida sel aastal turul enam ei olnud.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018