Eduka meediasuhtluse nurgakivid

Endine Kroonika peatoimetaja Ingrid Tähismaa hülgas läinud aasta lõpus palgatöö ja sisenes eraettevõtlusse. OÜ Meediakool pakub interaktiivseid koolitusi ning seminare teemal, kuidas meediasse pääseda ja seal sees terveks jääda.Meediaga suhtleme iga päev. Loeme ajalehti, vaatame televiisorit, surfame internetis. Meedia puudutab meid kõiki ja see on ju nii lihtne - maailm tuleb koju kätte ning ei mingit peavalu. Meediasuhtlusele hakkame tõsisemalt mõtlema alles siis, kui oleme ise mingil põhjusel pälvinud ajakirjanduse tähelepanu. Või ihkame seda hoopis saavutada. Meediasse pääs ja seal olek tekitab alati pingeid, kõhklusi ja kahtlusi. Kas ma käitusin õigesti? Kas ma ütlesin õigeid asju? Mis minust arvatakse? Kas paistan lapsesuuna või jätan hoopis kohtlaselt kidakeelse mulje? Milline on minu maine avalikkuse silmis? Küsimusi on palju. Et terveks jääda, on tark teada meediaga suhtlemise põhimõtteid.

Alljärgnevalt mõned näpunäited, kuidas ajakirjandusega toime tulla:

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

BORG otsib TEGEVJUHTI

BORG OÜ

02. aprill 2018