20. veebruar 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

SEB turundus ja turundusmaastik tervikuna aastal 2008

SEB turunduseelarve kasvab aastal 2008 võrreldes aastaga 2007 mõnevõrra, kuid mitte meeletult. Arvestades meediahindade kasvu saame antud vahenditega turundustegevust teha enam-vähem samas mahus kui eelmisel aastal. Samas tundub mulle, et meediakanalite poolt tehtud hinnatõstmised on liiga optimistlikud ja aasta võib nendesse tuua korrektiive. Ilmselt ei langetata hinnakirja, kuid allahindlusprotsendid võivad kohati saavutada uusi tasemeid. Prognoosin meediakanalite mixi muutumist reklaamitellijate poolelt, sest erinevatesse meediatesse sisenemise hinnad on muutunud. Soovitan seda suhtarvude muutumist kaasarvatud tootmiskulusid kõikidel reklaamijatel hoolikalt jälgida. Jälgime seda hoolikalt ka loomulikult ka SEB's. See aasta võib tuua mõningaid meediakanalite siseseid muudatusi võrreldes eelmiste aastatega.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700