Telereklaami edulugu: Sony Ericsson TV3 Superstaari saates

Sony Ericsson oli 2007. aastal TV3 kanalil käivitunud suurprojekti “Eesti otsib superstaari” üks kolmest sponsorist. Lisaks saate sponsorlusele pakkus TV3 lisaväärtustena välja veel mitmeid erinevaid lahendusi, et kliendi brändi kinnistumine võimalikult efektiivselt teostatud saaks. Edukas ja väga mitmekülgne koostöö antud projekti raames meeldis kliendile sedavõrd, et käed löödi ka 2008. aasta veebruaris algavateks superstaariotsinguteks. ERINEVAD LAHENDUSEDWEB-TV: 2007. aastal käivitas TV3 oma koduleheküljel interneti-televisiooni, kust inimestel on võimalus TV3 omatoodangut vaadata. Seoses “Eesti otsib superstaari” projektiga oli üks lisavõimalustest Web-TV kujundamine kliendist lähtuvalt. Nii saigi antud perioodiks Web-TV Sony Ericssoni näo:


TELEFONID: Et eelvoorudest edasipääsenud osalejad pidid kahe saate vahel uusi laule õppima, oli see heaks võimaluseks Sony Ericssoni uusi Walkman telefone

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

  • best-marketing.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018