Best Marketing Premium

Kaja

Tellijatel on ligipääs Best Marketingi premium-sisule ehk võtmega lugudele.

Kui logid sisse, saad lisaks tavalugudele lugeda iga kuu 3-4 põnevat ja põhjalikku turunduse case study. Best Marketing hoiab silma peal rohkem kui 200-l reklaamikonkursil üle kogu maailma. Iga kuu vaatame oma tiimiga üle ca 50 võidutööd, intervjueerime tööde autoreid ja kogume taustamaterjale. Kogutud materjali põhjal kirjutame valmis case study’d, mis ilmuvad Best Marketingi veebis võtmega tähistatud lugudena. Kõik case study’d järgivad sarnast struktuuri: taustainfo, briif, loovlahendus, tulemused ja kampaania analüüs/kriitika. Lisaks on plaanis hakata avaldama turuülevaateid, Best Marketingi konverentsiettekannete slaide ja Äripäeva Turunduse TOPe, Samuti pääsed Premium lugejana ligi Best Marketingi ja ajakirja Kaja arhiivile.

Telli juurdepääs:

  • 1 kuu 75 €
  • 6 kuud 400 €
  • 12 kuud 600 €
Hindadele lisandub käibemaks
Tellin

1. Bestmarketing.ee toetab Eesti Ajalehtede Liidu seisukohta, et kommenteerimisvõimalus veebikeskkonnas on demokraatlik ilming ning peab kommentaariume ühiskonna vabaks võimaluseks diskuteerida erinevatel teemadel ilma toimetuse sekkumiseta.

2. Ajalehtede veebiväljaannete juurde loodud kommenteerimisvõimalust ei käsitleta ajakirjandusliku tegevusena ning seal avaldatud arvamused on lugejate seisukohad ning kajastavad ühiskonnas levivaid arvamusi, mille sisu eest ajalehed ei saa vastutada.

3. Arvestades tehnika arengut on võimalik kõigil isikutel, kellel on ligipääs internetile, levitada oma arvamust lugematule hulgale inimestele. Ajalehed ei peaks tegema kunstlikke takistusi tehnika arengust tingitud võimaluste kasutamisele. Samas arendamaks ühiskonnaliikmete vastutustunnet peavad kommentaatorid tunnetama vastutust oma sõnade eest.

4. Aastate praktika näitab, et kõige positiivse kõrval, mida Internet pakub, esineb ka ebameeldivat kõrvalmõju. Veebikeskkonnas ringleb vastutustundetuid kommentaare, mis ei vasta Eesti Vabariigi seadustele või rikuvad kolmandate isikute õigusi.

5. Et suurendada ajalehtede usaldusväärsust pidas EALL vajalikuks kehtestada hea tava, kuidas sekkutakse liikmeslehtede online keskkondadele lisatud kommenteerimiskeskkondades toimuvatesse aruteludesse.

6. Hea tava kohaselt:

a. tuleb kommenteerimiskeskkonnast kustutada kommentaarid, mis sisaldavad roppusi, õhutavad rahvaste ja rasside vahelist vaenu, sõda, kutsuvad üles narkootikumide ja relvade kasutamisele, riigi kukutamisele või reetmisele või konkreetsete isikute suhtes füüsilisele vägivallale, levitavad valet või halvustavad põhjendamatult teisi isikuid;

b. heale tavale mittevastav kommentaar tuleb kustutada mõistliku aja jooksul selle kohta teate esitamisest; juhul, kui kommenteerimiskeskkond keeldub kommentaari kustutamast, muutub ta vastutavaks jätkuvalt avaldatava kommentaari suhtes;

c. kohtu või politsei nõudel tuleb anda välja kogu informatsioon, mis on heale tavale mittevastava kommentaari salvestamise kohta;

d. võib rakendada muid meetmeid ebasobivate kommentaaride kirjutamise vastu (sõnafiltrid, varem reeglite vastu eksinud IP aadressi blokeerimine, õiguskaitseorganitele teatamine);

e. kehtiva seadusandluse raames ei peeta vajalikuks, et kommenteerimiskeskkonnad registreeriks kõik kommenteerijad ID kaardi või muu sellise tehnilise lahenduse alusel;

f. iga kommenteerimiskeskkond võib kehtestada täiendavaid reegleid.

Kinnitatud EALL nõukogus 30.10.2008

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Circle K otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Circle K Eesti AS

27. september 2017

Bauhof otsib DIGITURUNDAJAT

Bauhof Group AS

02. oktoober 2017

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017