2. november 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Alar Vettik: Personaalse kliendikogemuse loomine muutub digis veelgi lihtsamaks

Alar Vettik
Librix Print võttis kasutusele Baltikumis ainulaadse tehnoloogia, et pakkuda trükistele lisaks automatiseeritud kommunikatsiooniteenust. “Meie eesmärk on viia Eesti ettevõtete turundus, müük ja kliendisuhtlus täiesti uuele tasemele ning lahendada ära ettevõtete suur probleem – kust leida töökäsi,” ütleb Librix Prindi juht Alar Vettik.

Koordineeri tarbijaga kokkupuutepunkte ühest keskkonnast. See võimaldab juhtida kliendikommunikatsiooni erinevates kanalites, valmistada ette ja viia läbi silmapaistvaid kampaaniaid ning korraldada sündmusi ilma lisatööjõudu palkamata või midagi olulist kahe silma vahele jätmata - kogu ettevõtte korporatiivkommunikatsiooni saab hallatud ühest kohast ja 24/7. Tuleb vaid anda süsteemile käsklused ja sisestada kontekst.” Need on lihtsad ideed, kuid klassikaliste kommunikatsioonitööriistadega mitte nii hõlpsasti teostatavad.

Turunduskommunikatsioon toimub praegusel ajal mitmetes meediumites korraga - veeb, e-mail, SMS, sotsiaalmeedia, üritused, sisekommunikatsioon, müük - valdkonnad, mille kommunikatsiooni võiks Alar Vettiku sõnul hallata ühest kohast ja automatiseeritult, sest see vähendab hulgaliselt pisivigu ning tööle kuluvat aega. “Selle jaoks lansseerisime Eestis unikaalsel tehnoloogial põhineva digitaalse keskkonna Circle, mis on väärtuslik abikäsi nii ettevõtetele kui ka agentuuridele

investeeris uutesse tehnoloogiatesse üle poole miljoni euro. Koostöös tehnoloogiagigandiga Xerox sisenesid nad täiesti uutesse ärisegmentidesse, sooviga turg ja äri ümber defineerida.Eesti juhtiv digitrükikoda Librix Print

Automatiseeritud turundus ei tähenda loovuse kadumist

Viimasel ajal on räägitud sellest, et automatiseeritud turunduses kasutatakse vähe loovaid lahendusi. Kreatiivsed ideed on aga need, mille abil saab konkurentidest eristuda. Miks mitte kirjutada e-kiri vertikaalselt, kasutada igale kliendile personaliseeritud pilte või lisa e-kirja nupuke, mille abil klient saab ühe klikiga ürituse kutsele vastata!

 Inimlik suhtlus säiligu ka digis

Kliendi ja brändi kokkupuutepunkti kvaliteet on võtmetähtsusega näitaja, et oma ettevõtte väärtust kasvatada - klient tahab personaalset ja inimlikku suhtlust. Selle planeerimine ristmeedias nõuab strateegilist lähenemist ning selle teostamine mitmel erineval platvormil võib olla keeruline. Kui viia kogu protsess ühte süsteemi, on haldamine palju lihtsam ja loogilisem.

“Meie konsultant aitab isikustatud kampaania üles seada, kliendi poolt on vajalik vaid disain, kampaania loogika ja eesmärk. Selle alusel ehitame üles touch-point süsteemi, paneme kampaania käima ning jooksvalt mõõdame ka tulemusi ning disainime vajadusel midagi ümber. Turundajal kaob ära vajadus iga meediumi tulemusi eraldiseisvalt analüüsida - süsteemi nutikus ja aruandlus võimaldavad luua palju efektiivsemaid kampaaniaid, mis on, nagu siiani oleme näinud, ka kõrgema osalusmääraga, sest personaliseeritud sõnumeid võetakse palju meelsamini vastu.”. ehk see on nagu uus efektiivne töötaja, kes on kogu aeg olemas, täpne ja kohusetundlik, ei unusta midagi olulist ära, ei eksi ega tee vigu, teeb alati oma töö kiiresti, professionaalselt ja tähtajaks valmis, ei vaheta töökohta ega soovi pidada iga kuu palgaläbirääkimisi, ei ole kunagi haige ega vaja iga-aastast puhkust.”

Platvormilt saadetavad e-mailid, sõnumid või trükised saavad vajadusel külge unikaalsed jälgimiskoodid, erinevate kanalite klikkimiste-vaatamiste info tuleb platvormi kokku ja nii tekib igast kliendist järjest selgem pilt - mis teda huvitab ja mida klikib

Digikeskkond, mis vähendab tööjõuprobleemi

“See, et tehnoloogia inimest asendab, pole muidugi mingi uus teadmine, aga ülesannete sisust lähtudes on tegemist siiski küllaltki unikaalse tööriistaga, mis vabastab turundajad rutiinsetest ajamahukatest tegevustest,” ütleb Alar. “Librixi pakutav tehnoloogia jätab vahelt ära keskmiselt 7–9 toimingut

Võta meiega ühendust, arutame, kuidas saaks su ettevõtte kliendikogemuse uuele tasemele viia.

Librix Print on Eesti juhtiv digitrükikoda, kus ei tööta ühtegi müügiinimest. Ettevõtte arengut on juhtinud tipptasemel tehnoloogia kasutuselevõtmine, mis on kasvatanud viimase 6 aastaga ettevõtte tootmisvõimekust 100 korda. Printimisteenuse pakkujast on saanud marketingiteenuse pakkuja ehk Librix Print on tehnoloogiaettevõte, mis oskab muuhulgas ka väga hästi digitrükki teha.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700