(Sisuturundus) Milliseid kingitusi töötajad soovivad? Tõde selgunud

Teha kingitus või hoopis annetada? Kui kallis peaks kink olema? Mida siis ikkagi töötajatele kinkida? Kingiostupaanikaks sel aastal põhjust pole - ROI tootegrupi juht Kairi Välling uuris, mida töötajad oma tööandjalt tegelikult kingiks ootavad. Üks mis kindel - küünlad soovinimekirja esiotsas ei tüüri.

Kinkimise mõte on meelespidamine ja tunnustamine. Kingiostu spikriks võiks selles rõõmuvalmistamise tuhinas olla ettevõtte väärtused - need raamistavad ära selle, kuidas kink ettevõtte identiteediga kokku sobib ja mismoodi tööandja soovib töötaja silmis välja paista. Loomulikult on iga ettevõte oma nägu ja tegu, kuid igaüks tahab, et kingitus läheks töötajale korda. Sestap viisime läbi uuringu, et saada täpset infot, mida töötajad oma tööandjalt kingituseks saada sooviks.

Kingituse rahaline väärtus võiks mahtuda vahemikku 10-30€!

Milline võiks olla kingituse rahaline väärtus?
Milline võiks olla kingituse rahaline väärtus?

Kingitus võiks eelkõige sobida...

1. Reisimiseks ja vaba aja veetmiseks

2. Koju (köögitarvikud ja kodutekstiil). Nendest vastustest joonistus välja, et mehed ja naised eelistavad sel puhul erinevaid kinke, ja nagu arvata võib, hoolivad naised kodustest kingitustest enam kui mehed.

3. Söögilauale

4. Tööl kasutamiseks

Kingitus peaks olema eelkõige praktiline ja kvaliteetne. Stiilne välimus nii suurt rolli ei mängi.

Et minna veelgi konkreetsemaks, panime inimestele ette nimekirja toodetega, et nad valiksid sealt enda jaoks ideaalseima kingituse. Trummipõrina saatel kuulutame välja, et parim kink on kvaliteetne riideese! Eelistuste järjekord sai kokku selline:

1. Kvaliteetne riideese (näiteks jope,dressipluus või spordiriided)
2. Reisitarvikud (kohvrikaal, kaelapadi jms)
3. Tehnika (kõrvaklapid, bluetooth kõlar, akupank jms)
4. Pehme pleed
5. Korralik vihmavari
6. Toidukraamiga kinkekorv
7. Kinkekaart
8. Kodutarbed (küünlad, serveerimisalused jms)

Küsisime ka seda, millist kingitust töötajad pigem saada EI SOOVI. Selle musta nimekirja eesotsas seisavad nukralt küünlad, serveerimisalus, vihmavari ja pleed.

Kas teha kingitus või pigem annetada?

Viimastel aastatel on üsna populaarne ka kingituse asemel annetamine. Uurisime, mida töötajad sellest arvavad. Umbes pooled küsitletutest pidasid annetamist igati kiiduväärt ettevõtmiseks. Teine pool aga leidis, et annetamisele lisaks võiks töötajad saada siiski mõne pisikese sümboolse kingituse. Sinu-nimel-on-tehtud-annetus paberi pihku pistmine koos väikese kingitusega on mugavam ja ootusärevam hetk nii tööandjale kui ka töötajale.

Mida siis ikkagi kinkida?

Nagu uuringust nägime, on raske leida kingitust, millega 100% töötajatest rahul oleksid. Soovid ja ootused on igal inimesel nii erinevad. Kogemus näitab, et tihti tehaksegi kollektiivis 2-3 erinevat kingitust või pannakse kokku komplekt mitme erineva tootega. Sellel ideel on täitsa jumet, sest on suur võimalus paljude salasoovidele pihta saada.

Eelmise aasta populaarsematest kingitustest võiks välja tuua näiteks nii spordi kui reisikotid ja IT lahendusi pakkuvate firmade puhul ka kvaliteetsed laptopi seljakotid. Teiseks klassikalised kvaliteetsed saunalinad ja paljude lemmikud mikrofiibrist saunalinad. Ja kolmandaks loodust säästvad ja mugavad kingitused, milleks on lekkekindlad termokruusid ja joogipudelid.

Kas suurus loeb?

Paki mõõtmed ja sisu vastupidavus mängivad rolli siis, kui see on vaja saata kulleri või postiga. Oma töötajatele näost-näkku kingipaki üleandmisel ei pea suurusehullust kuidagi taltsutama - vahel on isegi uhkem, kui paki vastuvõtmisel peab kahte kätt kasutama. Sel juhul on võimalus pista pakki ka pretensioonikamaid kingitusi (näiteks juustud, veinid, puuviljad, kommid), mis pikemal saatja-kuller-saaja reisil riknema kipuvad.

Selline võiks olla üks kvaliteetne söödav kingitus
Selline võiks olla üks kvaliteetne söödav kingitus

Tule tutvu ROI näidistega aadressil Madara 14, Tallinn või külasta ettevõtte kodulehte aadressil www.roi.ee

ROI sai alguse 1992. aastal, olles sellega Eesti reklaamkingituste turu teerajaja. Selle ajaga on saadud hulgaliselt kogemusi ning viidud edukalt lõpule rohkem kui 100 000 projekti. Klientidele pakutakse laia tootesortimenti ja professionaalset teenindust. Ettevõttel on suur näidistesaal, kus saab tutvuda ligi 3000 erineva näidistootega, et anda maksimaalne ülevaade ROI pakutavatest toodetest ja lahendustest ning nõustada klienti parima toote leidmisel.

Kairi Välling, ROI tootegrupi juht

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018