(Sisuturundus) Kuidas ennustada oma brändi tulevikku?

UK tulevikutrendide ekspert Helen Job
UK tulevikutrendide ekspert Helen Job

Kuidas rääkida tulevikust? Millestki nii ebakindlast, kuid põnevast, samaaegselt hirmutavalt pealetükkivast ja uusi võimalusi pakkuvast?

Tulevikust ei pea rääkima spirituaalselt ega teoreetiliselt. Tulevikust saab rääkida praktiliselt. Üks asi on ära tunda ja hinnata kerkivaid megatrende, teine asi on oskus tõlkida neid võimalusi oma igapäevasesse äritegevusse ja ka isiklikku ellu. Ühiskondlikke muutusi on oluline jälgida ka turundajal, et hoida pilk tarbijatest värske ja tunda ära uusi võimalusi, et oma brändi ja organisatsiooni kasvatada.

Baltimaade suurima kasutajakogemuse disaini konverentsi raames toimub 3. novembril workshop: “Future Forecast for Brands”, mille viib läbi UK tulevikutrendide ekspert Helen Job.

Workshop on suunatud äriarendajatele, brändijuhtidele ja turundajatele.

• Kuidas ja miks kultuur muutub?

• Millised on trendid ja mida need tähendavad äridele ja brändidele?

• Mis on makrotrendid ja millised on nende mikro- manifestatsioonid?

Osaledes saad:

• ülevaate globaalsetest megatrendidest

• meetodid, mis aitavad tuleviku trende ära tunda ja analüüsida

• praktilised oskused nende tõlkimiseks oma äri konteksti ja nendega kohanemiseks.

Töötuba toimub laupäeval, 3. novembril kell 10.00-17.30 SEB Innovatsionikeskuses (Tornimäe 2, Tallinn).

Workshopi maksumus: 350€ + KM

Broneeri koht siin!

Helen Job on brändistrateeg, konsultant ja õppejõud ning kõrgelt hinnatud esineja. Ta on tegelenud tulevikutrendidega juba üle 10 aasta ja juhtinud erinevaid multidistsiplinaarseid tiime, kes tegelevad globaalse tuleviku ja kultuuriliste trendide uuringute ja brändistrateegia konsultatsioonidega. Hetkel on ta “Head of Insights” uut tõugu meediaagentuuris TCO London.

Veel on viimased vabad kohad ka 31.10 “Ideede koosloome” töötuppa, mille viib läbi meeskondade ja ettevõtete loovuse äratamise ja positiivse tiimidünaamika tekitamise ekspert Emily Hinks.

Joe Macleodi tootejuhtidele, teenusedisaineritele, kasutajakogemuse ekspertidele, turundajatele ja iduettevõtetele mõeldud töötoas tutvustatakse täiesti uut vaatenurka klienditeekonna disainile ja klientide sidustamisele (3.11).

Kõik töötubades osalejad saavad tunnistuse kursuse läbimise kohta.

Maailma kasutatavuse päeva konverents toob kokku 400 disainerit, turundajat, IT-arendajat ja innovaatiliste teenuste huvilist.  Konverentsi ettekanded räägivad uudsetest lahendustest digitoodete ja teenuste kasutajakogemuse valdkonnas, aga ka organisatsioonide innovatsioonis ja poliitikate kujundamises. Kõigil, kes on registreerimisega hiljaks jäänud, on veel võimalik tipptegijate Workshop-idele registreerides saada pääse ka 2.11 toimuvale põhiüritusele.

Sündmust korraldavad Trinidad Wiseman OÜ, Tallinna Ülikooli digitehnoloogiate instituut ja  EstCHI.

Toetavad: Elisa, Swedbank, Pipedrive, Tallink, Mailbow, Tallinna Ülikool, Veebimajutus.ee, Zone.ee

Tiina Nuum
Trinidad Wisemani turundusjuht

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018