(Sisuturundus) Esmakordselt toimub Eestis gamificationi ja service-design’i konverents PlayDay 2018!

Konverents aitab ettevõtetel arendada oma teenuseid ja tooteid, võttes kasutusele gamification’i ehk mängustamise ja service design’i ehk teenusedisaini põhimõtteid. Tutvustame seniseid edulugusid ja jagame konkreetseid juhiseid uueks ajastuks.

Kas teadsid, et mängustamine tõstab kasutajate aktiivsust kuni 300%!

Pealaval jagavad oma kogemusi sellised väärikad tegijad nagu Tallink, Apollo ja Swedbank.

Konverentsi töötoad on jagatud kolme kategooriasse:
kliendilojaalsus, töötajate lojaalsus ja teenusedisain.

Üheksa erinevat teemat, kust saab kaasa praktilised nõuanded:

* Kuidas kaubanduses ja turismis mängustamist rakendada
* Mis on omnikanali lojaalsus ja miks igaüks peaks selle peale mõtlema
* Kuidas disainida teenust kellegile
* Kuidas mõõta tööõnne ja mida teha, et töötajad naudiksid oma tööd
* Töötaja kogemuse disain
* Tervema ja usalduslikuma töökeskkonna loomine
* Kuidas luua klientides harjumusi.

Lisaks on avatud MEET UP ala, kus kohal on erinevad teenusepakkujad ja parim võimalus uusi kontakte luua.

Õhtune After work algab innustava ettekandega Äripäeva ajakirjaniku eestvedamisel: Kuidas pääseda Äripäeva ja sellest maksimaalselt kasu lõigata, misjärel võtab lava üle Tigran, kes pakub korraliku standup etteaste.

Keda ootame osalema?

- Ettevõtete juhid ja omanikud, kes soovivad silmaringi avardada, inspiratsiooni koguda ning tahavad oma ettevõtte efektiivsemalt ja tulusamalt tööle panna.

- Personalijuhid, turundusjuhid ja arendustöötajad, et head ideed ja asjalikud mõtted kaasa viia ning töökohal juhiga neid jagada.

- IT analüütikud ja projektijuhid, et avastada uusi innovaatilisi viise klientide muredele parimaid lahendusi leida.

Playday 2018 sünnib Pärnu linnavalitsuse, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledzi, Pärnumaa Arenduskeskuse ja Forwardspace’i koostöös.

Müügis ainult 200 piletit! Soodushind 149 eurot. Erihind 129 eurot, kui ettevõttest osaleb mitu inimest.

Tutvu programmiga siin www.playday.ee või jälgi meid Facebookis Playday

Uued arengud ei sünni üleöö, vaid neist aru saades ja teistelt õppides oleme suure sammu sellele lähemal – osale PlayDayl ja Pärnus näeme!

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICKMAN TRADE OÜ is looking for a JURA PRODUCT MANAGER

Rickman Trade OÜ

26. oktoober 2018

OKO RESTORANID OÜ otsib MÜÜGIJUHTI

OKO Restoranid OÜ

01. november 2018

DEKOOR otsib TURUNDAJAT - DISAINERIT

Dekoor

17. oktoober 2018