27. september 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Üritus: Kaasaegsed IT-võimalused traditsioonilistes reklaamikanalites

Tänapäeval pole enam üllatav, et IT-seadmete kasutamine on kujunenud igapäevaelu asendamatuks osaks nii isiku kui ka ettevõtte tasandil. Info on kiiresti leitav ja kättesaadav nii kodus, tööl kui ka liikvel olles. Tehnoloogiline areng on loonud palju uusi ja põnevaid võimalusi, kuidas inimesteni jõuda.

Kuid kuidas kaasaegseid IT-võimalusi traditsioonilistes reklaamikanalites kasutada? Millised on digitaalselt loovad võimalused? Kuidas kõige paremini ära kasutada tehnoloogilisi võimalusi välimeedias ning mis on digitrükk ja nutipaber?

Kõigile ja paljudele teistele küsimustele saab vastuseid La Ecwadori hommikukohvil 4. oktoobril kell 9.00.

Asukoht: Eesti Arhitektuurimuuseum Rotermanni Soolaladu Ahtri 2, II korrus

Vestlust modereerib Heily Aavik.

Üritus on TASUTA!

Vajalik on eelregistreerimine, selleks kirjuta [email protected]

Kava:

9.00- 10.00 Digitaalselt loovad võimalused traditsioonilistes meediakanalites – Agentuur La Ecwador ideekirjutaja Timo Tõnisson ja meediajuht Kert Aavik

10.00 -10.30 kohvipaus

10.30 – Kasutatud ja kasutamata tehnoloogilised võimalused – Rasmus Rand – JCDecaux digitaalse välireklaami juht

11.00-11.30 Nutipaber ja digitrükk – Sanna Sasi Antalis AS turundusjuht ja Kersti Sülla Antalis AS konsultant.

Kohapeal saame teada, milliseid nutikaid lahendusi on mujal maailmas tehtud ning milliseid loovlahendusi on võimalik rakendada, kasutades olemasolevaid digilahendusi . Sellest räägivad meile Timo Tõnisson ja Kert Aavik. Timo on lõpetanud reklaami- ja imagoloogia eriala Tallinna Ülikoolis ning on olnud mitmete reklaamikampaaniate ideekirjutaja. Kert on tegutsenud digitaalse meedia juhi ametis ning täiendanud end pidevalt digiturunduse ja IT vallas nii Eestis kui välismaal. Alates juuli algusest juhib Kert La Ecwadoris lisaks digimeediale ka traditsioonilise meedia planeerimist.

Rasmus Rand räägib meile kasutatud ja kasutamata tehnoloogilistest võimalustest. Rasmus on JCDecaux digitaalse välireklaami juht. Saame teada, mida huvitavat pakub meile välireklaam ning mis on selle reklaamikanali tehnoloogilised võimalused.

Nutipaberist ning digitrükist tulevad meile rääkima Sanna Sasi, kes on Antalis AS turundusjuht ja Kersti Sülla, kes on Antalis AS konsultant. Sanna on olnud Antalise turundusjuht pikka aega. Antalis on Euroopa juhtiv paberite, reklaammaterjalide ja pakkelahenduste hulgimüüja ja tegutseb Eesti turul juba 26 aastat. Kersti on suure kogemustepagasiga konsultant, kes omab teadmisi ja kogemusi paberite, trükitehnikate ja -lahenduste vallas. 2015. aastast tegutseb Kersti Antalise paberistuudios PABRIK.

Näeme hommikukohvil!

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700