(Sisuturundus) Initiative’i suvine eksperiment – vali endale vahelduseks uus kontor

Koos on lihtsam, otsused kiiremad ja minek mõnusam
Koos on lihtsam, otsused kiiremad ja minek mõnusam

Initiative kutsus nii kliendid kui meediapartnerid oma töökohtadega suvekuudeks oma uude kontorisse.

Idee autor Initiative’i strateeg ja brändijuht Kätrin Maidla sõnul inspireeris teda uus keskkond ise, mida täiendavad hästi ka ettevõtte väärtused: "Meil on suur ja meie meelest väga laheda iseloomuga uus kontor, mille võlusid me jagada tahame. Meie eesmärk ei ole oma tööd müstifitseerida ja seda kinniste uste taga teha. Vastupidi, oleme avatud ja avameelne agentuur. Mis oleks parem viis seda praktikas näidata, kui teha tööd ja otsuseid ühises kontoris. Lisaks on suvi nii või naa liikumise ja suhtlemise aeg. Miks mitte liikuda vahelduseks ka töökohaga."

Võimalusest haarasid kinni mitmed kliendid ja koostööpartnerid. Näiteks Sketcehrs’i turundujuht Kristi Reiland ja River Island’i turundusjuht Marilin Tammsaar arvavad, et Initiative’i kontor võtab vastu sind kui uhkesse klubisse, mille salajast asukohta teavad vaid vähesed: “Initiative’i kontor on kaval... teavad hästi, kuidas lennukaid ideid püüda - kiikudes loomulikult! Lauad meil bronnitud juba järgmiseks külastuseks! Hmm... no ja see imemaitsev kohv! Aitäh!”

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ENESEKINDLUSVABRIK OÜ otsib TURUNDUSPROFFI

Enesekindlusvabrik OÜ

04. oktoober 2018