(Sisuturundus) Eesti esimese ukserääkijatega turundus­kampaania tegi Inbankile Target Master

Esimene ja ainuke otsepostitusfirma, mis täna Eestis uudset ukserääkijate postitust pakub, on Target Master, ja esimene kampaania tehti äsja koos finantssektori uuendusmeelse pangaga Inbank.

Testkampaania käivitati suve hakul Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Ukserääkijad riputati kortermajades ukselinkide ja eramajades jalgväravate külge. „Olime ukserääkija ideest kuuldes kohe valmis seda veidi ootamatuna mõjuvat kanalit katsetama. Lisaks reklaami uudsele paigutusele oli meie jaoks samaväärselt oluline põneva loovidee leidmine. Inbanki remondilaenu tutvustava ukserääkija kujunduse autoriks oli agentuuri Tabasco tiim, kes uuest võimalusest inspireerituna lõi tavapärase trükireklaami piiridest väljuva lahenduse,“ ütles Inbanki turundus- ja kommunikatsioonijuht Kristin Pihu. „Ukserääkija mõjub kliendi koduuksele riputatuna väga personaalselt, mistõttu soovitan kindlasti hoolega läbi mõelda selle, et materjal tekitaks positiivseid aistinguid ning tooks reklaami saajale enam lisaväärtust kui suvaline sihtimata reklaam,“ sõnas Pihu.
„Kuna ukserääkija kanne on tavapärasest pime- ja otsepostist kulukam, tasuks rohkem investeerida ka idee kvaliteetsesse teostusesse, et reklaami sisu ei jääks kanali varju,“ lisas ta.

 

Reklaam ukserääkijatega on eksklusiivne teenus

Target Masteril on plaanis ukserääkijate teenust kiirel sammul edasi arendada, et Eesti turundusjuhtidel oleks võimalus katsetada midagi uut. Ukserääkijate kampaaniaga saab minna väga täpseks ning nutikaks.  Näiteks saab muruplatsiga eramaja jalgvärava lingi külge panna robotmuruniidukeid müüva poe sooduspakkumised. Ukserääkijatele saab lisada ärarebitava kupongi sooduskoodiga, et inimene tootelt ka reaalselt kasu ehk allahindlust saaks, ja turundusjuhtidel on selle tähistatud koodi abil võimalik paremini mõõta ja analüüsida kampaania tulemusi.

Ukserääkijatega turunduskampaania välja mõtlemine ja teostamine trükkimisest kuni logistikani on Target Masteri tänane kõige eksklusiivsem uus teenus, mis valmib väga tihedas koostöös soovijatega, olgu nendeks siis firmad, asutused või valimiseelset kampaaniat tegevad poliitikud.

Turundusjuhid võidavad ajas ja rahas

Target Master kuulub kevadest Balti riikide suurimasse meediakontserni – Eesti Meedia. Kui varem teati neid vaid kui otsepostitusfirmat, siis tänaseks on nad kasvanud kommertstrükiste täislahendusi loovaks firmaks. Lisaks otsepostile pakub ettevõte ka trükiste tootmist, pakendamist, logistikat, kujundust ja sisuloomet.

Turundusjuhtidele on Target Masteri teenused väga suur võit ajas ja rahas, kui kuluefektiivselt korraldatakse ära kogu protsess. Korrektne trükis: flaierid, kataloogid ja kliendilehed ning -ajakirjad on valmis ja levitatud nõutud tähtajaks. Target Master saab seda teha tänu väga suurele kontaktvõrgustikule ja kogemusele.

Ettevõte pakub ka otsepostitusi ning soovi korral insertimist Postimehe, Tartu Postimehe, Pärnu Postimehe, Lõuna-Eesti Postimehe, Sakala, Virumaa Teataja ja Järva Teataja vahel. Target Masteri kaudu otseposti tehes võidab turundusjuht kampaania terviklahenduse - alates jaotuskavade planeerimisest, kokku panemisest, tootmisest ja lõpetades logistikaga. Kuna kontserni kuulub ka trükikoda, siis suudetakse pakkuda väga head hinna ja kvaliteedi suhet.

Korteriühistu ei saa keelata välismaailmaga suhtlemist

Target Master vahendusel levitatav otsepostitus jõuab Eestis 560 000, Lätis 1 009 000 ja Leedus 1 085 000 postkasti kolme kuni viie tööpäeva jooksul.
Uudne info, millest ei ole veel palju räägitud on see, et alates 2018. aastast alustas Omniva Tallinnas protsessiga, kus järk-järgult kaovad kortermajadest reklaamalused ning reklaamid pannakse otse inimeste postkastidesse. Kui isik ei soovi reklaami oma postkasti, siis ta paneb sinna reklaamist loobumise kleebise. Seega ei ole korteriühistul õigust otsustada kõikide elanike eest, kuidas välismaailmaga suheldakse. Otsustamine läks tagasi postkasti valdaja kätte. Seda muudatust on turundajad kaua oodanud.

Infot jagasid TargetMasteri müügijuhid Andrus Lahe ja Romeo Smirnov.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

EAS otsib oma meeskonda RAHVUSVAHELISE SEKTORITURUNDUSE PROJEKTIJUHTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

30. november 2018

EAS otsib välisinvesteeringute keskuse müügitoe meeskonda TURUNDUSSPETSIALISTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

28. november 2018