(Sisuturundus) Uued in-store turunduskanalid Kaubamajas

Videosein Naiste- ja Ilumaailma vahel
Videosein Naiste- ja Ilumaailma vahel

Tallinna Kaubamajja on paigaldatud kvaliteetsed videoseinad ning –ekraanid, mis annavad suurepärase võimaluse jõuda aastas koguni 10 miljoni Kaubamaja kliendini.

Kaks videoseina suurusega 3,6 x 2,1 meetrit asuvad Tallinna Kaubamaja Meeste- ja Naiste Kingamaailma korruste vahelisel alal, mis on üheks peamiseks klientide käiguteeks.
Kolmas, kõige suurem (4,9 x 2,8 meetrit) videosein asub Naistemaailma ja Ilumaailma ühendava eskalaatori kohal.

Eksklusiivsed ja pilkupüüdvad videoseinad on kindlasti oluline müügitugi brändidele, mis on müügil Kaubamajas. Samas on Kaubamaja kvaliteeti ja südalinna asukohta hindav klient avatud ka teistele pakkumistele ja teenustele, mis haakuvad Kaubamaja brändiga.

Videoseinte täienduseks on kõigis Tallinna ja Tartu Kaubamaja osakondades – Ilu-, Naiste Kinga-, Kodu-, Meeste- ja Naistemaailmas ka väiksemad, 55” videoekraanid.

Vaata videoseinte ja digiekraanide meediakaarti SIIT.

Lisaks tähistab Kaubamaja kliendiajakiri Hooaeg sel sügisel oma 15. sünnipäeva.  Eesti suurimaks moe- ja elustiili iluajakirjaks tõusnud Hooaeg ilmub neli korda aastas tiraažiga 55 000 eksemplari. Ajakiri on kingituseks Kaubamaja parimatele püsiklientidele ja jõuab neli korda aastas otse klientide postkasti. Hinnatud ja klientide poolt oodatud ajakiri Hooaeg ilmub sel aastal veel üks kord – 15. novembril.


Rohkem infot Kaubamaja digiekraanide, videoseinte ja Hooaja kohta:
Siim Kala
Siim.Kala@Kaubamaja.ee
Tel. 5690 9356

Videosein Naiste- ja Ilumaailma vahel
Videosein Naiste- ja Ilumaailma vahel
Videosein Naiste kingamaailma ja Meestemaailma korruste vahel
Videosein Naiste kingamaailma ja Meestemaailma korruste vahel
Videosein A2 ja A3 Meestemaailma vahel
Videosein A2 ja A3 Meestemaailma vahel
Digiekraan Kodumaailma sissepääsu juures
Digiekraan Kodumaailma sissepääsu juures
Digiekraan Naiste kingamaailmas
Digiekraan Naiste kingamaailmas
Digiekraan Meestemaailmas
Digiekraan Meestemaailmas
Digiekraan Naistemaailmas
Digiekraan Naistemaailmas

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IT Koolitus otsib KOOLITAJAT

IT Koolituskeskuse OÜ

10. detsember 2017

Aatrium Sisustuskaubamaja otsib TURUNDUS- JA MÜÜGIJUHTI

Aatrium Sisustuskaubamaja AS

30. november 2017