(Sisuturundus) Must Events liitus ETKALiga

Üritusturundusagentuur Must Events astus Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) liikmeks.

Agentuuri strateegilise partneri Henrik Raave sõnul oli ETKALisse astumine oluline. “Usume, et meil on kogemusi ning teadmisi, et valdkonna arengusse sisuliselt panustada. Must Events on kiire kasvu faasis. Oleme oma esimese intensiivse tegevusaasta jooksul teinud mitmeid keerukaid töid ning meie arengusoovid on ambitsioonikad,” ütles Raave.

must.ee

ETKAL on turunduse ja kommunikatsiooniteenuseid pakkuvate äriühingute (reklaami-, meedia-, disaini-, digitaal-, suhtekorralduse-, üritusturundusfirmade) ühendus.

ETKALi eelkäijateks võib lugeda 1998. aastal asutatud Eesti Reklaamiagentuuride Liitu ja 2005. aastal asutatud Üritusturundusagentuuride Liitu.

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ELEKTRILEVI OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Elektrilevi OÜ

22. oktoober 2017