(Sisuturundus) Kuidas orienteeruda lõputult võimalusi pakkuvas trükimaailmas?

Reklaammaterjalide tootmine on viimase dekaadi jooksul arenenud meeletu kiirusega ning täna toodetakse erinevates trükikodades kõike, mida turundusosakond oskab eales ette kujutada – kui vaid osatakse küsida. Staažikas tegija Ellington Printing oskab aga kokku viia turunduse soovid ja õiged trükimasinad.

“Materjale on sadu ning materjalitehnoloogia on arenenud viimase viie aasta jooksul tohutult. Väga kallid materjalid on muutunud odavamaks ja täna on neid võimalik kasutada igapäevastes turundusmaterjalides,” rääkis OÜ Ellington Printing partner ja Eesti turu projektijuht Eero Pank.

Seetõttu ongi tänapäeva võimalusterohkuses ning materjalikülluses keeruline orienteeruda. Kui turundusmaterjali teostuse pool jääb nõrgaks, siis kaotab hea idee ja lahe disain oma sära kiiresti. Sedasi võib aga kogu turunduskampaania sõnum edastamata jääda, valida valed materjalid või põhjendamatult kallist hinda maksta.

Partner turundustiimidele

Ellington Printing on turul tegutsenud juba enam kui 20 aastat ning teeb tänaseks koostööd umbes 200 partneriga. Neist 20 protsenti asuvad välismaal, kuna need trükikojad pakuvad sellise jõudluse või spetsiifikaga masinaid, mida Eestis ei ole. Laial tootmismaastikul ongi Ellington see vahelüli, kes aitab klientidel kirjus trükimaailmas orienteeruda, viies kokku turundustooted või -materjalid ja tootmised.

“Oleme heaks partneriks turundustiimidele ja reklaamiagentuuride. Peame oluliseks, et valida õiged materjalid ja lahendused, et toode vastaks ootustele ja kampaaniamaterjalide eelarve püsiks planeeritud tasemel,” märkis Ellington Printing partner ja Euroopa turu projektijuht Allan Matsov.

Ellingtonis on seitse meeskonnaliiget, igaühel oma spetsialiteet, mida ta teab kõige paremini. Olgu teemaks trükitehnoloogiad ja –masinad või materjalid –igale tööle leitakse parim nõustaja. Ettevõtte paistab silma ka suure näidistevaliku ja erivaldkondades tehtud töödega.

“Meie juures saab kõige paremini ammutada ideid erinevate materjalide kohta. Oleme selle koha pealt nagu raamatukogu, meil on olemas suur näidiste pagas ning näitame seda hea meelega,” kutsus Matsov huvilisi külla.

Alustuseks reklaammaterjalide audit

Ellington tavatseb uutele klientidele teha koostöö alguses reklaammaterjalide auditi, kus vaadatakse, mida ja millise hinnataseme ja kvaliteediga on varem töid tehtud. Ühiselt analüüsitakse, mis on hästi ning mida saaks paremini teha.

“Õpime sedasi klienti tundma ning selgitame, kas meil on mõtet koos edasi minna või mitte. Auditi käigus aitame kliendi turundustegevust optimeerida, kas kvaliteedi, hinna, kiiruse või tarneahela kindluse poole. Nõustamine on tasuta, nagu ka hiljem vahendustegevus. Hinnastame vaid tooteid,” selgitas Pank.

Ellington Printing tegeleb kultuurilembelise ettevõttena ka ühiskondlikult kasulike projektidega ning aitab trükiste näol kaasa mitmete ürituste nagu Disco Tallinn, muusikafestivalide Eesti Hip Hop Festival ja Mägede Hääl ning pidudesarja Haigla Pidu toimumisele. Samuti paneb ta õla alla kino Sõpruse tegemistele.

Ellington Printingu tegemistega kursis olemiseks liitu uudiskirjaga või jälgi nende Instagrami.

Klick Eesti: Ellington teab alati, kuidas saaks paremini

Klick Eesti ASi turundusjuht Priit Pommer: “Koostööd Ellingtoniga alustasime 2015 aastal. Otsustasime Ellingtoni kasuks, sest nad pakkusid kogu trükitööde valikut, mida senini olime teinud läbi 4-5 erineva partneri. Meie jaoks muutus lihtsamaks protsess ning ka hinnas võitsime. Tellime Ellingtonist sisuliselt kõik trükitööd - suuremahulisest otsepostist, mis kantakse üle Eesti postkastidesse, kuni põrandakleebiste ning turvaväravate kateteni Klicki poodides. Kampaaniamaterjalide sorteerimise trükikojas ning kulleriga poodidesse saatmise tellime samuti läbi Ellingtoni, sest nii on see kiire ja mugav ning siiani on kõik trükised meieni jõudnud lubatud tähtajaks.  Ellingtoni teenuse kvaliteediga oleme väga rahul. Tehnoloogiliselt on ette tulnud hetki, kus meil kliendina on tundunud, et peab saama paremini ning alati on Ellington koos trükkalitega ka lahenduse leidnud, et meie nõudmisi täita. Koostööd Ellingtoniga hindame väga heaks - nende paindlikus, oskused ja suhtumine annavad meile võimaluse keskenduda oma tööle ning mitte trükitehnoloogiale või -tähtaegadele.” 

Ellington Printingu hiljutised võidud:

  • Saku Õlletehase kampaania “Siidrikunsti meistriteos” on kahe aasta jooksul noppinud kokku seitse erinevat reklaamiauhinda, neist mullu ühe Hõbe-, kolm Kuldkuldmuna ja Grand Prix. Ellington Printing teostas kampaania postrid ja trükised ning sai osa järgmistest võitudest:

Baltic Best 2015: kuld “Print & Poster Craft” kategoorias

Kuldmuna 2016 Trükireklaam

  • Tallinna Lastehaigla Toetusfondi annetuskampaania võitis tänavu Pronksmuna auhinna. Ellington Printing tegi kampaania jaoks erinevad trükimaterjalid pro bono põhimõttel.

 ellington-printing.com 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Sirowa Tallinn otsib RAVIMIOSAKONNA TOOTEJUHTI

Sirowa Tallinn AS

02. jaanuar 2018

Endover otsib arendusprojektide TURUNDUSJUHTI

Endover KVB OÜ

15. detsember 2017

3 Step IT otsib TURUNDUSE SPETSIALISTI

3 Step IT OÜ

28. detsember 2017