(Sisuturundus) CV.ee uus bränd on dünaamiline ja rõhutab vastastikuste ootuste teadvustamist tööturul

Kui traditsiooniline tööturg on aastakümneid keskendunud valikutele paberil, mida sümboliseeris ka paberpurje motiiv CV-Online’i 15 aastat teeninud logol, siis tänane tööturg toob eelkõige kokku inimesi – isiksusi, kes soovivad oma tööd teha südame ja kirega, luues ühiskonnas ja majandusruumis püsivat lisaväärtust ning vallutades uusi väljakutseid koos. Seda muutust sümboliseerib tänasest ka 21-aastase värbamis- ja töövahenduse kogemusega CV-Online grupi uus visuaalne identiteet Eestis, Lätis ja Leedus.

CV.ee ja CV-Online’i värbamisjaama värske ilmega ühtne dünaamiline visuaalne identiteet on alates 15. septembrist 2017 kolmemõõtmeline ja seda kolmes Balti riigis korraga.
Värbamisteenuste turuliidri CV-Online uue logo ikoon moodustub kahest elu lavalaudadele langevast valgusvihust, moodustades iselaadse südame. Igas töösituatsioonis on alati kaks olulist osapoolt – tööandja (helesinine valgusvihk) ja tööd otsiv või tegev inimene (tumesinine valgusvihk). Iga uus kohtumine, seejuures ka tööle kandideerimisega seotud kohtumised on võrreldavad astumisega ootusärevusest pakatavasse valgusvihku – kuidas muuta end kuuldavaks ja nähtavaks ning kuidas tutvustada oma tugevusi? Kuidas olla parim teiste hulgas ja valmistuda elu üheks olulisemaks etteasteks parimal võimalikul viisil?

Selleks, et tööandjad ja uut tööd otsivad inimesed saaksid tulemuslikult kokku, pakub CV-Online hulga kaasaegseid ning julgustavaid värbamis- ja koostöölahendusi. „Seepärast nimetasimegi end ümber karjääriarengu kontaktväravaks,“ selgitab CV-Online’i Eesti värbamisjuht Maris Martin. „Me aitame tööalaselt sobivatel inimestel ja ettevõtetel luua tähenduslikke ja kestvaid kontakte. Me armastame oma tööd. Siin tuleb mängu ka meie kogenud spetsialistidega värbamisjaam, kus töötame välja spetsiaalselt ettevõtete ja kandidaatide vajadustest lähtuvaid koostöömudeleid, mis võivad olla klassikalised, aga ka täiesti unikaalsed ja esmakordsed, sest tööturg on pidevas muutumises.“

Bränd on välja töötatud seitsme kuu jooksul inhouse-analüüsiprotsessi tulemusena Eesti, Läti ja Leedu kontoris ning teostuses kasutasime vabakutselist disainerit, mitte agentuuri,” ütleb CV-Online’i turunduskommunikatsiooni juht Rain Resmeldt Uusen. Disainer Ann Vaida sattus protsessi päris juhuslikult. Meie tiimis toimunud värbamisaruteludest välja kasvanud brändikavandid said tänu Anni loomingulisusele ja operatiivsusele kiiresti diskuteeritava visuaalse vormi, mistõttu suutsime kogu uue visuaalse identiteedi ehitada üles kuue kuuga, ühendades töö käigus sellega ka kommunikatsioonikeele täiendused ja muudatused.

Agentuurid on meid siiski eri protsessides läbi arendustöö aidanud – animatsioonid näiteks on teinud Monster Eestis (mitte segi ajada Monsteriga, mis on meie grupi värbamisportaali kaubamärk mujal maailmas).

Uus bränd sündis sellest, et sisuliselt on väga palju muutunud nii meie igapäevatöös, värbamise protsessides tervikuna ja tööturul laiemalt. Uus bränd räägib praeguses turusituatsioonid pädevat lugu – inimesed otsivad tööd, mida nad päriselt ka armastaks, otsitakse paindlikkust ja värbamises vaadatakse järjest enam isiksust ja inimlikke väärtusi.”

“Oleme toonud turule mitmeid uusi teenuseid nagu kiirvärbamise eri paketid ja eraldi eraklientidele näiteks karjääripöörde paketid ning karjääritoe paketi terveks aastaks, et sobivama töökoha leidmine oleks loogiline ja mõtestatud protsess.”

“Samuti oleme käivitanud tööotsijate ja tööandjate kiirkohtingu mängulise formaadi, et luua võimalusi omavaheliseks pingevabamaks kontakteerumiseks ja tutvumiseks. Lisaks käivitame ka hea tööandja kampaania, mille sisuks on näidata, et tööandjad, kes hoolivad töökeskkonnast ja oma inimestest, on ka paremad ja tugevamad teenindusasutused klientidele ja sinna tahetakse ka tööle kandideerida.”

CV.ee uue brändiideoloogia teiseks tugisambaks on väärtustada armastust kui edasiviivat ja elutervet tundemaailma – heatahtlikkust oma elukäigu, oma lähedaste, elustiili ja töökire vastu. „Igal inimesel on õigus ja vabadus leida töö, mille tegemine teda isiksusena rikastab ja arendab, mitte ei takista. Ja igal inimesel on samaväärne võimalus ja õigus teha vajadusel oma karjääris põhjendatud pöördeid, muutusi ja täiendusi, ka pause,“ selgitab värbamisjuht Maris Martin CV-Online’i ajas muutunud tööpõhimõtteid, mida uus logo ka visuaalselt kinnitab. „Värbamises on õnneks jõudmas fookusesse järjest enam ka isikuomaduste märkamine. Värbamine tervikuna on muutunud põnevamaks – oluliseks on saamas kommunikatsioonivõimekus ja visuaalsus – mänglev fotokeel, videosuhtlus ja sündmused kohtumisteks.“

Positsioonid ja struktuurid ei ole enam tööturu keskmes, vaid inimesed oma unistuste, soovide, uskumuste ja eesmärkidega. “Meie uus bränd rõhutab õigust ja võimalusi elada oma töö- ja isiklikku elu täisväärtuslikult, arengule suunatult.“

CV.ee uus visuaalne identiteet kinnitab – iga paberile trükitud CV taga on peidus inimene.

Brändi vana versus uus logo
Brändi vana versus uus logo

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ELEKTRILEVI OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Elektrilevi OÜ

22. oktoober 2017