19. september 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kas Sinu tooted paistavad konkurentide hulgas silma?

Sul on äge toode, aga kas see paistab ka konkurentide hulgas silma? Kas pakend lisab Sinu tootele väärtust ja kannab brändi sõnumeid? Räägime pakendituru trendidest nelja õnnestunud projekti näitel.

1) Tele2 kõnekaardid

Kõnekaartide turul valitseb tihe konkurents ja valik tehakse sageli impulsiivselt. Tele2 esindaja selgitas, et kõnekaartide pakend on väga oluline, kuna paljud kliendid teevad selle alusel ostuotsuse. Tele2 on analüüsinud, mis on tarbijate jaoks kõnekaardi pakendi puhul oluline ning lisaks atraktiivsele kujundusele on tähtis pakendi kvaliteet, avamise lihtsus ning SIM-kaardi asetus.

Vaata videost, kuidas sünnivad Tele2 kõnekaartide pakendid ja piilu Joone pakenditootmise tagatuppa:

Kõnekaartide turul on pakend väga oluline, kuna paljud kliendid teevad selle alusel ostuotsuse.

2) Click & Grow digitaalsed kasvupotid

Hea pakendiidee tuleb sageli siis, kui mõeldakse väljapoole oma tootekategooriat, otsides inspiratsiooni teistest tootmissektoritest. Lisaks disaini kaudu tähelepanu tõmbamisele on läbimõeldud pakendi eesmärgiks toote omaduste selgitamine. Click & Grow digitaalsete lillepottide pakendid on heaks näiteks – kui toode turule toodi, siis oli tegemist täiesti uudse lahendusega. Ilma seal sees kasvavate taimedeta on keeruline aru saada, et tegemist on kasvupotiga, mistõttu on pakendi roll ülioluline. Pakenditel presenteeritakse toote omadusi ja antakse edasi kvaliteeti, millele seal sees olevad tooted vastavad.

Joones toodetud Click & Grow digitaalsete lillepottide pakendid

3) “ÄSK” seltskonnamäng rääkis, et tema jaoks oli mängu tootmine esmakordne kogemus: “Võtsin Joonega ühendust ÄSK seltskonnamängu trükkimise asjus. Tol ajal oli kogu trüki- ja pakendite teema minu jaoks täiesti võõras, aga kohtumisel sain vastused kõikidele oma küsimustele ja muredele – ka nendele, mis tundusid rumalad isegi mu enda jaoks.” Berit lisas, et teda üllatas Joone meeskonna kaasamõtlemine ja abivalmidus sobiva lahenduse välja töötamisel. Läbimõeldud ja terviklik lahendus on põhjus, miks ÄSK jõudis vaid poole aastaga mitmetes poodides enammüüdud mängude sekka.

ÄSK on uus Eestis välja mõeldud ja toodetud mäng, mis lööb kaardimängu ja nutisõprade hulgas laineid. Esimesed mängu partiid müüdi poodidest väga kiiresti välja ja kõrgele nõudlusele vastamiseks tuli toota kiiresti uus kogus.ÄSK OÜ asutaja Berit Kiik

Seltskonnamängu ÄSK looja räägib, et hea koostöö mängu trükkimisel, tootmisel ja pakendamisel viis selleni, et ÄSK jõudis poole aastaga enimmüüdud lauamängude edetabeli tippu.

4) Evoconi andmekonverterid”," lisas Evoconi esindaja.

Digiajastul puudub paljude teenuste müümisel kliendiga otsene kontakt. Näiteks võib tuua  tarkvaraettevõtte Evoconi andmekonverterite pakendid, mis kannavad ettevõtte jaoks olulist sõnumit ja on saanud ülimalt positiivse tagasiside osaliseks. Evoconi kliendid asuvad peamiselt välismaal, mistõttu on otsekontakte klientidega vähe ja seda tähtsam on eristumine ja meelde jäämine pakendite kaudu.“Evoconi jaoks oli väga oluline töötada välja karp, mis oleks iseloomulik tootmissektorile. Karbiga saadame oma kliendile andmekonverteri, mis on ainuke füüsiline ühisosa meie ning kasutaja vahel, kuna kogu muu teenus põhineb tarkvara pakkumisel. Seepärast oli oluline saavutada lõpptulemus, mis on oma välimuselt industriaalne, kuid jätab usaldusväärse ning professionaalse mulje,” kommenteeris Evoconi äriarenduse ja disainiosakonna juhataja Martin Lääts.

“Tänu väga heale koostööle ja abile Joone meeskonna poolt õnnestus meil saavutada just see, mida soovisime. Eriti rahulolevaks tegi Joone meeskonna kaasamõtlemine igas töö etapis ning nende mitmekülgne tugi. Hea lõpptulemuse tõestuseks on meie partnerilt saadud tagasiside: “The box represent a high tech and quality product

Tarkvaraettevõte Evocon vajas andmekonverterite pakendeid, mille abil klientidele paremini meelde jääda.

Just sellist projektide teostamine on Joone tugevuseks – pakume pakendite valdkonna terviklahendusi – aitame kaasa ideede ja teostuslahenduste väljatöötamisele, trükime, toodame, pakendame ja korraldame logistika. Meie tootmislahendused ja meeskond võimaldavad toota ka käsitööd nõudvaid erilahendusi.. “Pakume klientidele terviklahendusi, alustades pakendite väljatöötamisest ja tootmisest, kuni pakkimise ja logistikani. Meie igapäevatööks on erinevate toodete, ajakirjade, raamatute jmt pakendamine ja kiletamine. Kogenud meeskond saab hästi hakkama ka keerulist käsitööd nõudvate erilahenduste teostamisega”. välja oma ettevõtte peamise erisuse. „Trükivaldkond ei ole väga õitsev, sest paberi vajadus pigem kahaneb. Seepärast me otsimegi pidevalt teistsuguse mõtlemise kaudu seda, kuidas leida uusi võimalusi tootmises. Pakendite välja töötamise ja tootmisega oleme suutnud pakkuda oma klientidele lisaväärtust.“

Joon on Tallinna kesklinnas Kunderi tänaval asuv ettevõte, mida tuntakse eelkõige trükikojana. “Üha enam tellivad kliendid meilt aga erinevaid teenuseid, lisaks trükiteenustele peamiselt pakendeid ja otsepostitust,” kommenteeris Joone müügiosakonna juht Siim Rostin

„Kui enamik trükikodadest keskendus mingil hetkel trükitoodete mahu kasvatamisele, siis meie hakkasime mõtlema erinevate teenuste peale,“ toob Joone juhatuse liige ja kaasomanik Tiit Tippel

OÜ Joon on trükkimise, toodete pakendamise ja postitusega tegelev ettevõte, mille tootmis- ja büroohoone asub Tallinna kesklinnas Kunderi tänaval. Joon alustas tegevust 2005. aastal ja põhineb 100% Eesti kapitalil. Head majandusnäitajad viisid Joone 2016. aastal Äripäeva Gaselli TOPi esimese saja ettevõtte hulka. Joon eristub teistest trükifirmadest, sest pakub lisaks trükitoodetele ka hulgaliselt lisateenuseid. Näiteks pakendamist ja otsepostitust tellivad allhanketööna isegi konkurendid.Loe ka artiklit pakenditurul valitsevatest trendidest

 Vaata lähemalt ja küsi pakkumist http://joon.eu/teenused/pakendid/

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700