(Sisuturundus) Gemius toob e-kaubanduse turule uue tööriista veebipoe tulemuslikkuse mõõtmiseks

Gemius ShopMonitor
Gemius ShopMonitor

Rahvusvaheline internetiuuringute ja -konsultatsiooni ettevõte Gemius toob Eesti turule unikaalse tööriista e-poodide tulemuslikkuse mõõtmiseks. ShopMonitor võrdleb e-poe tulemusi turu keskmiste näitajatega.

Gemius kutsub kõiki e-poode uuringuga liituma, et osaleda esimeses taolises uuringus Eestis.

ShopMonitor Analytics pakub lisaks kliendi veebipoe müügi tulemuslikkuse andmetele (KPI)  samade andmete võrdlust turu keskmiste näitajatega nii segmendi- kui tooterühmapõhiselt.

ShopMonitor on ühendatud lihtsalt mõistatava kasutajaliidesega nii arvutis kui mobiilis, mis annab ülevaate kliendi tegevustest e-poes (bounce rate; cart engagement rate; average order value ja 15 muud meetriksit). Saadud andmete põhjal saab suunata olemasolevaid ja potentsiaalseid kliente kasutama uusi soovitud lahendusi.

ShopMonitor Analytics on kasulik tööriist nii suurtele, keskmistele kui ka väikestele online kauplustele, sõltumata külastajate arvust.

Ülle Marie Kalda
Ülle Marie Kalda

Gemius Eesti juht Ülle Marie Kalda selgitab: “Shopmonitori peamine eelis on võimalus võrrelda oma e-poe andmeid Eesti e-kaubanduse üldiste trendidega või ka selle eraldi segmentidega. Liitudes ShopMonitoriga, saate lisaks põhjalikule analüüsile omaenda saidil toimuvate tegevuste tulemuslikkusest ka ülevaate ja võrdluse turu keskmiste näitajatega.

Et ShopMonitor võetakse üheaegselt kasutusele kõigis kolmes Balti riigis, saavad need e-poed, kelle tegevus hõlmab kogu Baltikumi, võrrelda oma tegevust lisaks Eesti turu keskmistele näitajatele ka turu keskmiste tulemustega Lätis ja Leedus, seda kõike nii erinevates segmentides kui tooterühmades.”

Kutsume teid külastama veebilehte www.shopmonitor.ee, kus saate põhjalikumalt tutvuda toote eelistega ja esitada ka oma e-poe projektiga liitumiseks.

Gemius on rahvusvaheline uuringuagentuur, Euroopa ning Lähis-Ida internetiuuringute valdkonna juhtiv ekspert, mis pakub professionaalseid uuringuid, analüüse ja konsultatsioone veebikeskkonnas tegutsevatele ettevõtetele.

1999 aastal asutatud Gemius tegutseb hetkel rohkem kui 30-l turul Euroopas, Lähis-Idas ja Aafrikas. Ettevõtte teenuseid kasutab igapäevaselt enam kui 2000 ettevõtet erinevatest turusektorites üle kogu maailma.

Gemiuses arendatud metodoloogia vastab rahvusvaheliselt tunnustatud ICC / ESOMAR koodile. www.gemius.com

Ülle Marie Kalda

Gemius Eesti juht

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

D.T.L. Consumer Products Eesti otsib CORNY MÜÜGI- JA TURUNDUSJUHTI

D.T.L. Consumer Products Eesti AS

03. mai 2017

RICH Marketing team is looking for a MARKETING MANAGER

Rich International Creative Haircare OÜ

15. mai 2017