(Sisuturundus) Otseposti tellimus kui rätsepatöö

Tänapäeva kirjus reklaamimaastikus eristub otsepost teistest reklaamkanalitest väga selgelt. Vastupidiselt levinud arvamusele on trükiste saatmine siiani üks efektiivseim kanal kliendi tähelepanu võitmiseks ning tema otsuste mõjutamiseks. Otseturunduse sarja viiendas loos räägimegi otsepostitusest.

Emori (2016) infokanalite uuringu kohaselt pööratakse traditsioonilistest infokanalitest kõige enam tähelepanu just otsepostile. 15-74 aastaste Eesti elanike seas 2016. aastal tehtud küsitluse kohaselt jälgib 64% inimestest otsepostina tulnud reklaami. Otseposti suure plussina tuuakse välja eelkõige see, et kliendi poole pöördutakse isiklikult. Kõige mugavamat ning võimalusterohkemat otseposti teenust pakub Omniva.

Enne kui ettevõte oma tellimust esitama hakkab tuleks kõigepealt läbi mõelda oma kampaania eesmärk ja sellest tulenevalt valida sobiv reklaamimise viis. Oluline on läbi mõelda sihtrühm, kellele soovitakse reklaami saata, et optimeerida erinevaid saatmisega seotud kulusid ja saada kampaaniale võimalikult efektiivne tulemus.

Sihtrühma valikul pakub Omniva mitut võimalust. Kliendil on võimalik saata reklaam oma poolt valitud klientidele. Sel juhul aitab Omniva vajaduse korral korrigeerida kliendi andmebaasi, et kõik pakkumised jõuaksid ikka kindlalt kohale. Lisaks enda kliendibaasile on võimalik sihtrühmaks valida ka konkreetseid piirkondi, vanusegruppe või suuremaid masse.

 

Klient saab kõik trükiste postitamisega seotud teenused ühest kohast, nii ei pea muretsema, kus reklaami trükkida, kus lisada ümbrikut ja aadressi – selle kõik teeb Omniva kliendi eest ise ära. Lisaks on võimalik oma reklaampost lasta komplekteerida ja kiletada.

Tasub mõelda ka sellele, millal oma reklaam postitada. Suurem osa reklaamidest jõuab inimesteni kuu alguses kui inimestel on huvi pakkumiste vastu suurem. Kui tegemist on teavituskampaaniaga, mis ei ole seotud otseselt pakkumistega, siis soovitame selle ajastada muule ajale, kus nähtavus on potentsiaalselt suurem.

Kampaania efektiivsuse tõstmiseks saab muuhulgas postitada tootenäidiseid või midagi muud tavalisest reklaamlehest eristuvat. Samuti võib teistest eristumiseks saata otseposti näiteks värvilistes või erilise kujuga ümbrikutes. 

Muuhulgas ei tohi unustada ka konkreetse reklaammaterjali kujunduse ja kvaliteedi olulisust. Tartu Ülikooli poolt läbiviidud (otsepostilehtede emotsiooni- ja pilgutesti) uuringus (2017) mõõdeti inimeste positiivsust otseposti suhtes, millest selgus, et suuremat positiivust tekitavad need esikaaned, mis kujutavad endast pigem justkui tiitellehti suuremate loosungitega ning millel puuduvad pakkumised. Suurt rolli mängib ka reklaamlehe pikkus ja see kuidas see on kategoriseeritud ning küljendatud. 

Omniva tugevused otseposti teenuse pakkumisel:

• Pikaajaline kogemus
• Üle-eestiline katvus
• Täisteenuse pakkumine (andmeteenustest kandeni ja tagasisideni)
• Parim andmekvaliteet
• Läbipaistev ja usaldusväärne organisatsioon
• Võimekus töötada väga suurte mahtudega
• Kompetentsed ja professionaalsed töötajad
• Reklaami toetavad teenused ühest ettevõttest (kiri, pakk jne)

Võta ühendust:
Taavi Vaigla
müügijuht
taavi.vaigla@omniva.ee
+372 5240764

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

D.T.L. Consumer Products Eesti otsib CORNY MÜÜGI- JA TURUNDUSJUHTI

D.T.L. Consumer Products Eesti AS

03. mai 2017

K-Rauta otsib DIGITURUNDUSE SPETSIALISTI

Kesko Senukai Estonia AS

02. mai 2017

D.T.L. Consumer Products Eesti otsib LINDT’I MÜÜGI- JA TURUNDUSJUHTI

D.T.L. Consumer Products Eesti AS

30. aprill 2017