(Sisuturundus) Initiative ostis 20 000 eurosed prillid

Meediaagentuuri Initiative töövahendite hulka lisandusid high-tech pilgujälgimise prillid, millega on võimalik teada saada, mida inimesed tegelikult ostukeskkonnas, aga ka näiteks tänaval või meediat tarbides märkavad.

Meediaaegentuur Initiative pakub pilgujälgimise prillide abil võimalust saada teada, mida inimesed tegelikult märkavad. Pilgujälgimisprillide näol on tegu esimese uue elemendiga Initiative’i ja Tartu Ülikooli koostöös loodavast tarbijakäitumislaborist.

„Initiative on koostöös Tartu Ülikooliga pakkunud oma klientidele pilgu- ja emotsiooniteste juba mõnda aega, kuid prillide hankimise eesmärk oli liikuda laboritingimustest välja,“ kommenteeris Initiative’i uuringujuht Kaidi Reedi.

„Keskkonnas on väga palju tegureid, mis meie tähelepanu nimel konkureerivad, kuid kõiki ei jõua me töödelda. Teatud osa stiimulitest märkame teadlikult, kuid suurt osa alateadlikult. Samas pole alateadlik märkamine vähem oluline, sest mitmed uuringud on tõestanud, et ka sellisel märkamisel on meie otsustele ja valikutele oluline mõju. Nüüd ongi meil olemas pilgujälgimisprillid, millega on võimalik teada saada, millised elemendid reaalses keskkonnas tähelepanu tõmbavad ja seda nii teadlikul kui ka mitte teadlikul tasemel,“ lisas Reedi.

Initiative’i uuringujuhi sõnul on võimalik pilgujälgimisprillide abiga testida kas müügikeskkonda tervikuna või kitsamalt mõnda huvipakkuvat riiulit poes, kuid vähemoluline ei ole reklaamide märkamise testimine ostukeskkonnas või linnaruumis.

“Pilgujälgimise prillid on väga täpne töövahend analüüsimaks, mida inimesed tegelikult ostukeskkonnas, aga ka näiteks tänaval või meediat tarbides märkavad,” kommenteeris Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juht Andres Kuusik.

www.initiative.ee 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

3 Step IT otsib TURUNDUSE SPETSIALISTI

3 Step IT OÜ

28. detsember 2017

Mediabrands Digital otsib DIGISTAARI

Mediabrands Digital OÜ

13. detsember 2017

Telia otsib TOETUSTEGEVUSTE JUHTI

Telia Eesti AS

15. detsember 2017