Autor: Silja Oja • 27. märts 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Initiative ostis 20 000 eurosed prillid

Meediaagentuuri Initiative töövahendite hulka lisandusid high-tech pilgujälgimise prillid, millega on võimalik teada saada, mida inimesed tegelikult ostukeskkonnas, aga ka näiteks tänaval või meediat tarbides märkavad.

Meediaaegentuur Initiative pakub pilgujälgimise prillide abil võimalust saada teada, mida inimesed tegelikult märkavad. Pilgujälgimisprillide näol on tegu esimese uue elemendiga Initiative’i ja Tartu Ülikooli koostöös loodavast tarbijakäitumislaborist.

„Initiative on koostöös Tartu Ülikooliga pakkunud oma klientidele pilgu- ja emotsiooniteste juba mõnda aega, kuid prillide hankimise eesmärk oli liikuda laboritingimustest välja,“ kommenteeris Initiative’i uuringujuht Kaidi Reedi.

„Keskkonnas on väga palju tegureid, mis meie tähelepanu nimel konkureerivad, kuid kõiki ei jõua me töödelda. Teatud osa stiimulitest märkame teadlikult, kuid suurt osa alateadlikult. Samas pole alateadlik märkamine vähem oluline, sest mitmed uuringud on tõestanud, et ka sellisel märkamisel on meie otsustele ja valikutele oluline mõju. Nüüd ongi meil olemas pilgujälgimisprillid, millega on võimalik teada saada, millised elemendid reaalses keskkonnas tähelepanu tõmbavad ja seda nii teadlikul kui ka mitte teadlikul tasemel,“ lisas Reedi.

Initiative’i uuringujuhi sõnul on võimalik pilgujälgimisprillide abiga testida kas müügikeskkonda tervikuna või kitsamalt mõnda huvipakkuvat riiulit poes, kuid vähemoluline ei ole reklaamide märkamise testimine ostukeskkonnas või linnaruumis.

“Pilgujälgimise prillid on väga täpne töövahend analüüsimaks, mida inimesed tegelikult ostukeskkonnas, aga ka näiteks tänaval või meediat tarbides märkavad,” kommenteeris Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juht Andres Kuusik.

www.initiative.ee 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700