(Sisuturundus) SmartAD laienes Soome

Eesti internetireklaamiettevõte SmartAD, kes on aastaid tegutsenud Baltikumi turul, laienes hiljuti Soome.

"Meie loodud reklaamiplatvormi ärimudel võimaldab laieneda üle riigipiiride ning aidata meie kliente seal, kus on nende koduturud. Paljude Eesti ettevõtete jaoks on lisaks Baltikumile nende peamiseks eksportturuks Soome ning seetõttu otsustasime avada enda teenuse ka sel suunal, pakkudes siinkohal soodsamat alternatiivi Soome kohalikele meediatele, mis teadupärast on suhteliselt kallid," kommenteeris SmartADi asutaja ja juht Rando Rannus.

"Me tegutseme Soomes aastaid ja see on meie jaoks kasvupotentsiaalilt väga oluline turg, mistõttu teenus, mis aitab meie meediamixi kuluefektiivselt täiendada, on igati teretulnud, eriti kui selleks on Eesti juurtega ettevõte," ütles SmartADiga koostööd tegeva Eesti suurima mööblipoe ON24 juht Peep Kuld.

SmartAD on 2008. aastal loodud internetireklaamiettevõte, mis kuulub alates 2015. aastast TV3 meediagruppi.

smartad.eu 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused