14. märts 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Initiative ja ja Tartu Ülikool ühendavad akadeemilise maailma turundusmaailmaga

Initiative’i tegevjuht Indrek Soom ja Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juht Andres Kuusik
Meediaagentuur Initiative ja Tartu Ülikooli turunduse õppetool sõlmisid pidulikult kokkuleppe Tarbijakäitumislabori arendamiseks, mille uusimaks töövahendiks on pilgujälgimise prillid.

Neljapäeval, 9. märtsil oli restoran Tuljak turundustegelastest tulvil. Meeleolu polnud kaugeltki eestlaslikult vaoshoitud, õhk oli täis elavat arutelu. Põhjust oli - Initiative ja Tartu Ülikool otsustasid ühendada akadeemilise maailma oskused reaalse turundusmaailmaga.

Partnerite ühiseks eesmärgiks on arendada välja Eestis esimene omataoline “Tarbijakäitumise labor” analüüsimaks, kuidas tarbija käitub ja kuidas teda parimal moel mõjutada.

“Tarbija liikumise, erinevate kommunikatsioonielementide märkamise ja sellest tulenevate emotsioonide analüüs on aluseks, kuidas turunduskanalid maksimaalselt efektiivselt tööle panna,” kommenteeris kokkuleppe sisu Initiative’i tegevjuht Indrek Soom.

“Oleme erinevaid projekte läbi viies jõudnud arusaamisele, et suudame koostöös Initiative’iga oluliselt paremini klientide vajadusi tunnetada ja kaasaegsemaid vahendeid kasutades väärtust luua. Tuljakus tutvustatud pilgujälgimise prillid on väga täpne töövahend analüüsimaks, mida inimesed tegelikult ostukeskkonnas, aga ka näiteks tänaval või meediat tarbides märkavad,” lisas Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juht Andres Kuusik

Vaata ürituse videot:

Veel said külalised keerutada loosiratast, mis visualiseeris Initiative’i turundusanalüütika 360-kraadi-lähenemist ning millega keerutaja vastava tasuta konsultatsiooni lunastas. Tuljakule omasele kõrgetasemelisele toidule lisaks hoidsid meeleolu üleval stand-up koomik Tigran ja laulja Anna-Liisa Supp.

 

www.initiative.ee

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700