(Sisuturundus) Initiative ja ja Tartu Ülikool ühendavad akadeemilise maailma turundus­maailmaga

Initiative’i tegevjuht Indrek Soom ja Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juht Andres Kuusik
Initiative’i tegevjuht Indrek Soom ja Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juht...

Meediaagentuur Initiative ja Tartu Ülikooli turunduse õppetool sõlmisid pidulikult kokkuleppe Tarbijakäitumislabori arendamiseks, mille uusimaks töövahendiks on pilgujälgimise prillid.

Neljapäeval, 9. märtsil oli restoran Tuljak turundustegelastest tulvil. Meeleolu polnud kaugeltki eestlaslikult vaoshoitud, õhk oli täis elavat arutelu. Põhjust oli - Initiative ja Tartu Ülikool otsustasid ühendada akadeemilise maailma oskused reaalse turundusmaailmaga.

Partnerite ühiseks eesmärgiks on arendada välja Eestis esimene omataoline “Tarbijakäitumise labor” analüüsimaks, kuidas tarbija käitub ja kuidas teda parimal moel mõjutada.

“Tarbija liikumise, erinevate kommunikatsioonielementide märkamise ja sellest tulenevate emotsioonide analüüs on aluseks, kuidas turunduskanalid maksimaalselt efektiivselt tööle panna,” kommenteeris kokkuleppe sisu Initiative’i tegevjuht Indrek Soom.

“Oleme erinevaid projekte läbi viies jõudnud arusaamisele, et suudame koostöös Initiative’iga oluliselt paremini klientide vajadusi tunnetada ja kaasaegsemaid vahendeid kasutades väärtust luua. Tuljakus tutvustatud pilgujälgimise prillid on väga täpne töövahend analüüsimaks, mida inimesed tegelikult ostukeskkonnas, aga ka näiteks tänaval või meediat tarbides märkavad,” lisas Tartu Ülikooli turunduse õppetooli juht Andres Kuusik

Vaata ürituse videot:

Veel said külalised keerutada loosiratast, mis visualiseeris Initiative’i turundusanalüütika 360-kraadi-lähenemist ning millega keerutaja vastava tasuta konsultatsiooni lunastas. Tuljakule omasele kõrgetasemelisele toidule lisaks hoidsid meeleolu üleval stand-up koomik Tigran ja laulja Anna-Liisa Supp.


www.initiative.ee 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused