12. jaanuar 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

TV3 tõusis lõppenud aastal alla 55-aastaste Eesti televaatajate lemmikkanaliks

Lõppenud aastal tugevdas TV3 tihedas konkurentsis nooremate televaatajate hulgas oma positsiooni ja möödus Kanal 2-st. TV3-le kuulub nooremate televaatajate hulgas 13,5-protsendiline turuosa. Järgnesid Kanal 2 (13,0 %) ja ETV (10,6%). 55. eluaastast nooremad televaatajad on reklaamitegijatele kommertskanalites kõige olulisem sihtgrupp.

Vanuserühmas 55+ oli 2016. aastal liiderkanaliks ETV, järgnesid Kanal 2  ja TV3.

„On hea meel tõdeda, et TV3 on aktiivsete, noorte ja teotahteliste inimeste lemmikkanal ja hoiame lippu kõrgel ka alanud aastal, mil juba kevadhooajal üllatame mitme väga põneva uue saatega, mille sarnaseid pole Eestis varem nähtud,“ ütles TV3 tegevjuht Priit Leito.

Kantar Emori telemõõdikuuringu järgi oli 2016. aasta 20 vaadatumat telesaadet vanuserühmas 4-54 järgmised:

Kertu Jukkum

Avalike suhete juhtMTG

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700