(Sisuturundus) TV3 tõusis lõppenud aastal alla 55-aastaste Eesti televaatajate lemmikkanaliks

Lõppenud aastal tugevdas TV3 tihedas konkurentsis nooremate televaatajate hulgas oma positsiooni ja möödus Kanal 2-st. TV3-le kuulub nooremate televaatajate hulgas 13,5-protsendiline turuosa. Järgnesid Kanal 2 (13,0 %) ja ETV (10,6%). 55. eluaastast nooremad televaatajad on reklaamitegijatele kommertskanalites kõige olulisem sihtgrupp.

Vanuserühmas 55+ oli 2016. aastal liiderkanaliks ETV, järgnesid Kanal 2  ja TV3.

„On hea meel tõdeda, et TV3 on aktiivsete, noorte ja teotahteliste inimeste lemmikkanal ja hoiame lippu kõrgel ka alanud aastal, mil juba kevadhooajal üllatame mitme väga põneva uue saatega, mille sarnaseid pole Eestis varem nähtud,“ ütles TV3 tegevjuht Priit Leito.

Kantar Emori telemõõdikuuringu järgi oli 2016. aasta 20 vaadatumat telesaadet vanuserühmas 4-54 järgmised:

Kertu Jukkum
Avalike suhete juht
MTG

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused