(Sisuturundus) 5 killer marketingi-võtet, mida Sa tõenäoliselt veel ei kasuta

Kindlasti olete seisnud silmitsi probleemiga, kus teie olete oma tööd teinud lausa suurepäraselt, te olete kliendid ettevõtte veebilehele kohale toonud, nad vaatavad seal usinasti ringi…. ning lahkuvad seejärel. Miks? Miks nad ometi ei osta? Kas müügiinimesed rikkusid müügi?

On aga täiesti võimalik, et ei seda ega teist – potentsiaalsed ostjad lihtsalt ei saa veebilehelt piisavalt teavet ega ka kiiret ja konkreetset ülevaadet, mida ikkagi lisateabe nõutamiseks teha tuleks. Sest olgem ausad – ükspuha, kui tugevad inimhingede insenerid või kogenud turundajad te olete – kliendil on alati lisateavet vaja! Ükski veebileht ei vasta kunagi kõikidele tekkida võivatele küsimustele. Just siin peitubki üks suur ja kasutamata võimalus – Smarttel+ uus Nutika tagasihelistamise vidin (Smart call-back).

Vidina võlu peitub selle lihtsuses – kui veebilehel/poes infopuudusesse sattunud klient palub ettevõtte esindajal endale tagasi helistada, siis just seda see vidin teebki ja seejuures kohe, 20 sekundiga.

Nimelt jälgib vidina käitumist suunav algoritm kliendi käitumist veebilehel ning kui ta etteantud parameetrite põhjal on jõudnud järeldusele, et see klient vajaks nüüd lähemat teavet (näiteks on klient juba mitu minutit erinevaid tooteid vaadanud, neid omavahel võrrelnud ja üksipulgi ka toodete tehnilisi andmeid lugenud), ilmubki ekraanile vidin ning teeb kliendile ettepaneku: „Soovite toodete kohta rohkem teada? Sisestage palun siia telefoninumber, millele me helistada võiksime.“ Kui klient oma numbri sisestab, saab ta 20 sekundi (sic!) pärast kõne: „Tere, mina olen see-ja-see sellest-ja-sellest poest, kuidas ma Teid aidata saan?“

Selle 20 sekundi jooksul tuvastab tehnoloogia vaba klienditeenindaja ning teeb talle nn sisekõne, andes märku, et klient on veebilehel Nutika tagasihelistamise nupule vajutanud. Seejärel valib süsteem juba automaatselt tagasihelistamisteenuse tellinud kliendi numbri ning ühendab vaba klienditeenindaja teavet sooviva kliendiga. Lihtne.

Seega, klient ei pea ootama, millal mõni klienditeenindaja vabaneks – süsteem tuvastab automaatselt ja kiirelt esimese vaba teenindaja ning ühendab teabesoovi talle. Klient ei pea raha kulutama, sest ta ei helista kusagile – talle helistatakse ju tagasi; ka ei pea klient mõistatama, millisele numbrile ta helistama peaks, ta ei pea ka Skype aknas ootama, millal konkreetselt Skype-päringutega tegelev spetsialist vabaneb – ta saab oma kõne kohe!

Toome alljärgnevalt välja 5 põhjust, miks kogenud turundajate eeskujul juba täna oma veebilehele Smart call-back vidin installerida:

Saad võimalike uute klientide kontaktandmed (lead capture) ja seda veel täiesti vabatahtlikult. Kuidas? Kliendid on uudishimulikud – kui nad näevad te veebilehel tagasihelistamisnuppu, mis teatab: „Me helistame teile tagasi 20 sekundiga“, kõlab see intrigeerivalt ning nad asuvadki katsetama. On ette tulnud lausa stopperiga varustatud katsetajaid! Niisiis, inimesed annavad oma kontaktid täiesti ise. Ja kui sul on nende kontaktid käes, saad sa nendega edasi tegeleda, neid (tasa ja targu muidugi) ostma suunata;

Pöörad senisest enam kontakte tehinguteks (conversion rate), mis võib esmapilgul tunduda müügiinimeste ülesanne, kuid on tegelikult ka turundajate töö – teie peate ju kliendid kohale meelitama ja aitama müügiinimestel kogu see potentsiaal ka müügiks pöörata. Smart call-back-vidin aitab kasvatada nii maksvate klientide kui ka keskmise ostukorvi maksumust – uuringud kinnitavad, et kodulehele installitud tagasihelistamis-vidin tõstab veebilehelt ostu sooritanud klientide arvu (website conversion rate) kuni 30%, ning et rahulolev klient kulutab veebipoes keskmiselt 15% rohkem – kas teeb tänu tagasi helistanud müügiinimeselt hangitud lisateabele ka lisaostu (telefonipoes lisalaadija näiteks) või lausa (taaskord klienditeenindaja väärtuslikule nõule tuginedes) hoopis plaanitust veidi kallima valiku. Seega, kui seni tegid te veebipoest ostu igast 100st külastajast näiteks 30, siis Smart call-back-vidina kasutuselevõtuga kasvab nende arv 39ni ning kui senini oli keskmise ostu suuruseks 50€, siis vidina abil kasvab see 57,5 euroni – seega kasvab veebipoe senine müügikäive 1500lt eurolt 2242,5 eurole saja kasutaja kohta… Kui nüüd arvestada veel sedagi, et selle pea 50protsendilise käibekasvu nimel ei pidanud müüja ühtki inimest juurde palkama ega muid suuremaid investeeringuid tegema (Smart call-back-vidina kasutamise teenus maksab 6,6 eurot kuus), peaks rõõm maast leitud rahast päris suur olema.

Saad konkurentsieelise. Erineda oma suurimatest konkurentidest on väga raske töö, mis nõuab palju vaeva – Smart call-back vidin on aga suurepärane võimalus erineda – näidates, et sa reageerid tegelikult ka ülikiirelt. Üks hiljutine katse näitas, et näiteks autokaupmehed vastavad palvele helistada kahe päeva pärast! Keskmiselt! Kes küll viitsiks oodata kaks päeva, et saada vastus mõnele lihtsale küsimusele? Seega – see, kes helistab tagasi 20 sekundiga, saab kõva konkurentsieelise! Saada omale indiaani-nimi „firma, kes helistab tagasi kohe“ on auasi, eriti rasketel turgudel-sektorites.

Kasvatad kliendilojaalsust. Lojaalne klient tuleb ikka ja jälle tagasi, sest nautis eelmist ostuprotsessi. Kliendid on meeldivalt üllatunud, kui saavad teada, et sa helistad tagasi väga kiiresti. Kliendile tundub see omamoodi võlutrikina – sa vajutad ekraanil nupule ning juba 20 sekundi jooksul helistatakse sulle tagasi! See on meeldejääv kogemus, mis näitab klienditeeninduse kõrgeimat taset. Pealegi, inimesed kipuvad hea teenindusega ära harjuma ning see muutub peagi standardiks, sest vähemaga enam ei lepita. Tähendab, kliendid tulevad tagasi, sest on su suurepärase teenindusega harjunud.

Kõrvaldad suhtlusbarjääridSmart call-back-vidin on kliendile täiesti tasuta, ükspuha kus nad asuvad ja millist telefoni nad kasutavad. Ühtlasi on nad rahul, et ei pea korduvalt ja korduvalt pidevalt hõivatud klienditeenindaja numbril helistama (või kümnete minutite kaupa ooteliinil istuma). Ühesõnaga, see on kiire, mugav ja tasuta viis saada kätte kogu vajalik teave.

Teenuse kasutamine on lihtne
Smart call-back-vidina installimine ei nõua kasutajalt mingeid eriteadmisi: tuleb lihtsalt minna veebilehele www.smarttelplus.ee, avada seal konto, seada mõne klikiga vidina välisilme ja kõnereeglid (kellele töötajatest ja millises järjekorras kõnesoovid te veebilehelt suunatakse) ning lisada oma veebilehe lähtekoodile üks üherealine koodijupp ja ongi kõik, edasi toimetab nutikas tagasihelistamisteenus juba ise.

Smart call-back vidin sobib seejuures nii veebilehe täis- kui ka mobiilversioonile – nii saavad ka liikuvad kliendid mobiilset internetti kasutades mugava võimaluse kiiret lisateavet hankida. 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018