Selle 20 sekundi jooksul tuvastab tehnoloogia vaba klienditeenindaja ning teeb talle nn sisekõne, andes märku, et klient on veebilehel Nutika tagasihelistamise nupule vajutanud. Seejärel valib süsteem juba automaatselt tagasihelistamisteenuse tellinud kliendi numbri ning ühendab vaba klienditeenindaja teavet sooviva kliendiga. Lihtne.
Seega, klient ei pea ootama, millal mõni klienditeenindaja vabaneks – süsteem tuvastab automaatselt ja kiirelt esimese vaba teenindaja ning ühendab teabesoovi talle. Klient ei pea raha kulutama, sest ta ei helista kusagile – talle helistatakse ju tagasi; ka ei pea klient mõistatama, millisele numbrile ta helistama peaks, ta ei pea ka Skype aknas ootama, millal konkreetselt Skype-päringutega tegelev spetsialist vabaneb – ta saab oma kõne kohe!
Toome alljärgnevalt välja 5 põhjust, miks kogenud turundajate eeskujul juba täna oma veebilehele Smart call-back vidin installerida:
Saad võimalike uute klientide kontaktandmed (lead capture) ja seda veel täiesti vabatahtlikult. Kuidas? Kliendid on uudishimulikud – kui nad näevad te veebilehel tagasihelistamisnuppu, mis teatab: „Me helistame teile tagasi 20 sekundiga“, kõlab see intrigeerivalt ning nad asuvadki katsetama. On ette tulnud lausa stopperiga varustatud katsetajaid! Niisiis, inimesed annavad oma kontaktid täiesti ise. Ja kui sul on nende kontaktid käes, saad sa nendega edasi tegeleda, neid (tasa ja targu muidugi) ostma suunata;
Pöörad senisest enam kontakte tehinguteks (conversion rate), mis võib esmapilgul tunduda müügiinimeste ülesanne, kuid on tegelikult ka turundajate töö – teie peate ju kliendid kohale meelitama ja aitama müügiinimestel kogu see potentsiaal ka müügiks pöörata. Smart call-back-vidin aitab kasvatada nii maksvate klientide kui ka keskmise ostukorvi maksumust – uuringud kinnitavad, et kodulehele installitud tagasihelistamis-vidin tõstab veebilehelt ostu sooritanud klientide arvu (website conversion rate) kuni 30%, ning et rahulolev klient kulutab veebipoes keskmiselt 15% rohkem – kas teeb tänu tagasi helistanud müügiinimeselt hangitud lisateabele ka lisaostu (telefonipoes lisalaadija näiteks) või lausa (taaskord klienditeenindaja väärtuslikule nõule tuginedes) hoopis plaanitust veidi kallima valiku. Seega, kui seni tegid te veebipoest ostu igast 100st külastajast näiteks 30, siis Smart call-back-vidina kasutuselevõtuga kasvab nende arv 39ni ning kui senini oli keskmise ostu suuruseks 50€, siis vidina abil kasvab see 57,5 euroni – seega kasvab veebipoe senine müügikäive 1500lt eurolt 2242,5 eurole saja kasutaja kohta… Kui nüüd arvestada veel sedagi, et selle pea 50protsendilise käibekasvu nimel ei pidanud müüja ühtki inimest juurde palkama ega muid suuremaid investeeringuid tegema (Smart call-back-vidina kasutamise teenus maksab 6,6 eurot kuus), peaks rõõm maast leitud rahast päris suur olema.
Saad konkurentsieelise. Erineda oma suurimatest konkurentidest on väga raske töö, mis nõuab palju vaeva – Smart call-back vidin on aga suurepärane võimalus erineda – näidates, et sa reageerid tegelikult ka ülikiirelt. Üks hiljutine katse näitas, et näiteks autokaupmehed vastavad palvele helistada kahe päeva pärast! Keskmiselt! Kes küll viitsiks oodata kaks päeva, et saada vastus mõnele lihtsale küsimusele? Seega – see, kes helistab tagasi 20 sekundiga, saab kõva konkurentsieelise! Saada omale indiaani-nimi „firma, kes helistab tagasi kohe“ on auasi, eriti rasketel turgudel-sektorites.
Kasvatad kliendilojaalsust. Lojaalne klient tuleb ikka ja jälle tagasi, sest nautis eelmist ostuprotsessi. Kliendid on meeldivalt üllatunud, kui saavad teada, et sa helistad tagasi väga kiiresti. Kliendile tundub see omamoodi võlutrikina – sa vajutad ekraanil nupule ning juba 20 sekundi jooksul helistatakse sulle tagasi! See on meeldejääv kogemus, mis näitab klienditeeninduse kõrgeimat taset. Pealegi, inimesed kipuvad hea teenindusega ära harjuma ning see muutub peagi standardiks, sest vähemaga enam ei lepita. Tähendab, kliendid tulevad tagasi, sest on su suurepärase teenindusega harjunud.
Kõrvaldad suhtlusbarjäärid. Smart call-back-vidin on kliendile täiesti tasuta, ükspuha kus nad asuvad ja millist telefoni nad kasutavad. Ühtlasi on nad rahul, et ei pea korduvalt ja korduvalt pidevalt hõivatud klienditeenindaja numbril helistama (või kümnete minutite kaupa ooteliinil istuma). Ühesõnaga, see on kiire, mugav ja tasuta viis saada kätte kogu vajalik teave.