(Sisuturundus) Vatson tänab OlyBeti turundustiimi julguse eest katsetada

Ei ole lihtne otsus võtta aasta olulisim turunduseelarve ja asetada panused skeemile, millist varem pole katsetatud. Kuid peale 27 Instagrami postitust, enam kui 160 tuhandet kogutud vaatamist, seotud artikleid ja teleintervjuusid - pärast loendamatuid kommentaare, laike, kaasaelamist ja kõikide sisuliste eesmärkide täitmist võib kõhklusteta julge hundi rasvasele rinnale patsutada: see harvaesinev julgus tasus ära!

Sotsiaalmeedia võlu ja valu

Sotsiaalmeedia asetamine kampaania keskmesse näitas oma tugevaid külgi juba enne kampaania laivi minemist: Genka, Kristel Aaslaiu ja Indrek Vaheoja avapostitused kogusid kolme päevaga enam kui 17000 vaatamist. Bännerite, välimeedia ja printreklaamide  eetrissemineku ajaks oli staaride intrigeerivad lubadused üles võtnud ka ajakirjandus ning meediakajastus jätkus kogu turniiri vältel. Üks olulisemaid plusse antud lahenduse juures on ülesõitmine AdBlockist - kampaaniaga seotud instapostitusi, artikleid ja teleintervjuusid see ei peata.

Nagu igal kombinatsioonil, nii on ka sotsiaalmeediale toetuval arhitektuuril oma varjukülgi: taoliselt ülesehitatud kampaania ei lõppe materjalide saatmisega meediaagentuurile, vaid on pidevas muutumises 24/7. Ehk siis mugavalt kella kuuest hiirt lauale pillata pole võimalik - peab pidevalt reageerima ja toimuvat jälgima. Mitmes mõttes oli tegu justkui põneva õpiprogrammiga, kus iga päevaga selgus, millised vajutatud nuppudest tõid enim tulemust.

 

Kes võidab? Ma ei saanudki aru nüüd? #olybet #jalkaem #euro2016 Belgia-Itaalia 13.06

A video posted by Genka (@paksbasilio) on


Kaasaegne online-reklaam peab olema suuteline elama reaalajas

Online-äri ühe olulisema kampaania nurgagivi, bänneri, olemus on tänaseks päevaks tundmatuseni muutunud. Eriti puudutab see spordiennustust, kus ülimalt kriitiliseks momendiks on pidevalt muutuv info vastavalt kajastatava turniiri käigule. Bänneri anatoomiat lahates võib sealt leida hulgaliselt erinevaid andmebaasiühendusi ning võimaluse kontrollida kümnete eri mõõtu bännerite sõnumeid ja sisu (sh. graafilised elemendid) reaalajas. Koefitsendid, võistlevad tiimid ja instapostitustele vastavad sõnumid käisid erinevatel bänneritel käsikäes vastava info muutmisega. Kui uus postitus ilmus kell üks öösel või kell kuus hommikul, siis muutusid bänneritel ka sõnumid. Alati muidugi lisaks ka “fallback” versioon, kui netiühendus andmebaasidega mingitel põhjustel peaks puuduma.

Reklaam ei pea olema juba esimestest pilgust ettearvatav

Jalka EM kampaaniat planeerides tekkis küsimus, kas avapostitused enne kampaania laiviminekut peaks tegema anonüümselt, et rohkem põnevust üles kütta. Genka aga arvas, et kasutaks kohe algusest peale #olybet - las näevad kõik, et reklaam ei pea alati olema midagi igavat.

 

Mina, Zlatan #olybet #euro2016 #jalkaem

A video posted by Genka (@paksbasilio) on


Let’s keep it that way!

Marti Laurimaa,
loovagentuur Vatson

Põhjalikuma ülevaatega kampaaniast saab tutvuda www.vatson.ee

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Fazer Eesti otsib PAGARITOODETE TOOTEJUHT

Fazer Eesti AS

18. veebruar 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018