(Sisuturundus) Loovusekspert soovitab: 6 loovat meetodit uute äriideede leidmiseks

Professor Alistair Fee
Professor Alistair Fee

Septembris EBSi magistrantide õppeaasta avaüritusel esinev maailmas tunnustatud innovatsiooniekspert Alistair Fee andis nõu, kuidas äratada ja kasutada loovust oma igapäevatöös ning uute äriideede leidmiseks.

Professor Alistair Fee kinnitusel vajavad nii inimesed kui ka ettevõtted loovust eelkõige selleks, et säiliks ideede värskus ja toimuks pidev areng. “Loovus aitab meil avastada uusi võimalusi ning tänu sellele luua uusi teenuseid, tooteid ja võrgustikke. Tänu loovusele saavad ettevõtted püsida konkurentsivõimelised ning vallutada uusi turge,” rääkis Fee.

Ta tõi välja kuus moodust, kuidas iga päev loovamalt mõelda ning selle abil uusi ideid genereerida:

1. Jälgi kõike, mis toimub su ümber: vaata, kas inimesed kannatavad millegi pärast ning mõtle, millised tooted või teenused neid aidata võiks.
2. Jälgi kõike, mis puudutab inimeste vajadusi või tegevusmustreid näiteks kohvikutes, piletijärjekordades või internetis ning leia viise nende protsesside lihtsamaks tegemiseks.
3. Loe palju erinevate valdkondade raamatuid ja ajakirju ning otsi neist uusi vaatenurki.
4. Loo oma ärimudeli visuaalne plaan, mis aitab edasiste tegevuste juures fookust hoida.
5. Kasuta ära lõunaseid kohvipause huvitavate inimestega kohtumiseks ja vestlemiseks.
6. Korralda põnevates kohtades vabal teemal ajurünnakuid erinevate valdkondade inimgruppidega.

Professor Alistair Fee on rahvusvaheliselt tunnustatud kaubandusspetsialist, kes on töötanud kokku rohkem kui 50 eri riigis, viies läbi innovatsiooni ja turunduse töötubasid, mis on abiks nii ettevõtetele, tudengitele kui ka investoritele. 16.-17. septembril esineb Alistair Fee Roosta Puhkekülas EBSi magistritudengite õppeaasta avaüritusel BootCamp.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018