(Sisuturundus) Networking konverentsil – tehnoloogia teeb selle lihtsaks!

Erinevate küsitluste kohaselt on üks olulisemaid põhjuseid äri- ja erialakonverentside külastamiseks suhtlemine ja networking. Taaskohtumine juba tuttavate ja uute inimestega võib anda uusi mõtteid ning avada uksi.

Konverentside korraldajad kogu maailmas pingutavad sobivate tingimuste loomise nimel kõvasti. Oleme Orangetime meeskonnaga aastaid ürituste loomisel tehnoloogiavõimalusi katsetanud ning näeme, et need on abiks ka konverentside edukamaks muutmisel.

Kui sageli oled isegi leidnud ennast lappamas mõne konverentsi külaliste nimekirja ja arutlemas, kellega sealt tuttavaks saada ja suhelda sooviks. Kas on juhtunud, et tegelikult ei õnnestu soovitud inimestega kohtuda või oli kokkusaamine liialt põgus, et sellest mingi jälg jääks?

Uue inimesega tutvudes on ühiste teemade leidmine keeruline, eriti ärivälistes asjades. Aga kui me teaksime oma vestluskaaslasest pisut enam kui tema nimi ja ametikoht? Näiteks huvialad või eesmärgid?

Ühe lahenduse pakub välja soomlaste poolt loodud keskkond Brella. Piisab vaid oma sisselogimisest ja juba avanevadki Su ees kõik teised külalised, kes networkist huvitatud. Osalejad saavad sinna kirjutada lühidalt oma taustast, huvidest, loomulikult ka märkida mis eesmärgil ja milliste inimestega nad tutvuda soovivad. Tarkvara analüüsib osalejate soove ning pakub välja need, kes võiksid huvi pakkuda. Kui oled leidnud huvipakkuva konverentsikülalise, saad saata talle ettepaneku tutvumiskohtumiseks. Kui teine osapool tutvumissoovi aktsepteerib, ongi teil kokku lepitud omavaheline kokkusaamine.

Konverentsikorraldaja eraldab üritusel eraldi nummerdatud lauad, kuhu kohtumised määratakse. Iga kohtumise jaoks projekteeritakse näiteks 10-minutine ajavahemik, mis on esmatutvuseks optimaalne. Konkreetne asukoht ning ajalimiit võimaldavad külalistel teha enesele selge graafik oma kohtumistega ning soovi korral need ette valmistada. Etteplaneeritud kohtumised on konstruktiivsed, eesmärgistatud ja tulemuslikud ning viivad tihtipeale edasiste kontaktide jätkumiseni.

Eestis kasutati Brella networking-keskkonda esmakordselt konverentsil “Nordic Digital Day 2016” ning selle rakendamine osutus edukaks. Ühepäevasel konverentsil toimus ligi 30 edukat eelplaneeritud kohtumist. 30 kohtumist, see tähendab, et ca 20% külastajatest said uusi kontakte, mõtteid ja ideid ning sellest saab alguse nii mõnigi huvitav koostöö. Konverentsikülastajad võtsid uue võimaluse kergesti omaks ja kasutasid pakutava võimaluse ära.

Kliendi kommentaar:
Katrin Hänni, majandus- ja kommunikatsiooniministeerium: Nordic Digital Day on  Põhjamaade esinduslikeim e-valitsemise praktikaid käsitlev konverents. Varasemate aastate külastajate tagasisidest saime teada, et neil oleks huvi senisest rohkem kontakte luua ja suhelda. Orangetime poolt välja pakutud Brella lahendus sobis selleks hästi ning olime üllatunud kui populaarseks see võimalus juba esimesel katsetamisel osutus. Moodne network-lahendus pälvis külatajate poolt palju positiivset tähelepanu.

Autor: Jüri Luud

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018