(Sisuturundus) Kallis, ma printisin pannkooke!

Jalgrattakujuline prinditud pannkook
Jalgrattakujuline prinditud pannkook

Ma olen abikaasa, isa, loovjuht ja ka omamoodi tehnoloogiahull. Kõik me prindime kontoris töödokumente välja. Ja tihtipeale teeme pühapäeviti lähedastele pannkooke. Mis oleks, kui prooviks need kaks asja ühendada ja printida pannkooke?

Meie kontoris on 2 tavaprinterit ja nüüd ka köögilaual pannkoogiprinter. Küsite, miks?

Orangetime korraldas 7. mail Vabaduse väljakul traditsioonilist Euroopa Päeva perepäeva, mille alateemaks oli digitaalne Euroopa. Selle tähtsa päeva tutvustamiseks hankisimegi enesele Eesti esimese pannkoogiprinteri ja trükkisime kõigile esinejatele ja soovijatele päris ehtsaid, maitsvaid ja värskelt lõhnavaid pannkooke.

Mida sellest lühikesest loost järeldada?

Eestlased on maailmas tuntud oma tehnoloogiahulluse poolest, miks mitte siis teha oma elu ja üritused innovaatiliste lahendustega põnevaks ja meeldejäävaks.

Andrus Ansipile prinditi 3D-printeril välja pannkoogist jalgratas
Andrus Ansipile prinditi 3D-printeril välja pannkoogist jalgratas

Videod: 

m.postimees.ee/section/2993/3685223 

bit.ly/1TNev5n 

Artikli autor: Hardi Kinnas, Orangetime Event

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018