(Sisuturundus) 7. aprillil seminar: Kuidas tõsta kliendi rahulolu ja ettevõtte käivet?

Columbus Eesti iootab Sind osa võtma 7. aprillil toimuvast CRM hommikuseminarist "Kuidas tõsta kliendi rahulolu ja ettevõtte käivet?".

Hommikuseminar algab kell 9.00 Columbus Eesti kontoris aadressil Veerenni 58a (5korrus) ning lõpeb 12.00. Pakume kohvi ja kerget hommikuampsu. Seminar on tasuta, pane ennast kirja ja tule osalema!

Käsitletavad teemad on seotud Microsoft CRM lahendusega ja hommikuseminari viib läbi Columbuse meeskond: Kristjan Kolde (IT ja tehniliste teenuste juht), Maria Zukova (CRM tiimi juht) ja Aleksander Pauts (CRM konsultant).

Osalema ootame kõiki, kellele ettevõtte klientide haldus, kliendirahulolu ja protsesside efektiivistamine korda lähevad. Hommikuseminar on abiks ettevõtetele, kes on kaalumas CRM kasutuselevõttu või on otsimas selleks uut lahendust.

Mis teemadel räägime:

  • Trendidest maailmas ehk kuhu suunas liigub tarbija käitumine ning teisalt klientide ja teenindusprotsesside haldus?
  • Mida kujutab endast Microsoft CRM, kes seda võiks kasutada ja mida see võimaldab?
  • Klienditeenindusprotsessi haldamise võimalustest CRMis ja millist kasu see võiks ettevõttele anda?
  • Miks on kliendirahulolu oluline ja kuidas CRM võiks aidata kliendirahulolu juhtida?
  • Puudutame tehnilise teemana seda, mis on erinevate lahenduste plussid ja miinused ehk kas pilve, hübriid või on-premise lahendus?
  • Toome Teieni ühe põneva kliendiloo teeninduse juhtimise valdkonnast kasutades Microsoft CRM lahendust. Kogemust jagab MAX 123, kes kasutab CRMi nii klientide kui teenindusprotsessi haldamiseks.
  • Võtame aja arutamiseks ja küsimustele vastamiseks.

Osalema on oodatud ettevõtte müügi-, turundus- ja teenindusjuhid. Seminar on kindlasti kasulik ka ettevõtte IT juhtile, arendusjuhile või tegevjuhile.

Registreeri ennast ja oma kolleegi osalema SIIN!

Küsimuste tekkidest võta ühendust:
Maia Sokk, turundusjuht
Mobiil +372 5206525*
E-post: maia.sokk@columbusglobal.com 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018