(Sisuturundus) Telia otsib digiagentuuri

Telia on otsimas digiagentuuri, kellega koos korda saata põnevaid tegusid – alates nutikast loovlahendusest ja disainist kuni tehnilise teostuseni. Pole oluline, kas tegu on suure või veidi pisema agentuuriga, proovima on teretulnud kõik huvilised. Seega, kui koostöö Eesti suurima IT- ja telekommunikatsiooniettevõttega tundub põnev, siis alljärgnev info on sinu jaoks.

Mida Telia ootab digiagentuurilt?

  • Võimekat partnerit, kes on kursis digiturunduse trendidega ja põleb soovist neid ellu viia.
  • Ühte oskuslikku kontaktisikut (koos tema selja taga tegutseva tugeva meeskonnaga), kes tunneb end digimaailmas kui kala vees, suutes ühteaegu tulemuslikult kätt pulsil hoida nii erinevatel projektidel kui olla ka raamidest välja püüdlev digiturunduse ekspert.
  • Head kursisolekut telekommunikatsiooni maastikul toimuvaga või motiveeritust sellesse sukeldumaks, et detailselt mõista telekommunikatsiooni valdkonna turundamise olemust ja väljakutseid.
  • Oskust digiturunduse tegevusi planeerides küsida just neid õigeid küsimusi.
  • Oskust mõelda online-turundusest mitte ainult bännerite keeles, vaid eksperdi tasemel arusaamist e-posti turunduse, konversiooni, e-poe turunduse, sotsiaalmeedia ja sisuturunduse valdkondadest.
  • Väga tugevat kogemust UX valdkonnas, suutes ka oma kliendi maailma selle osas avardada (kui mitte täiesti uutesse kõrgustesse viia!).
  • Suurepärast sotsiaalmeedia tunnetust ning lennukaid ideid sotsiaalmeedia lahenduste loomisel (kujundamine + tehniline teostus).
  • Meisterlikku disainivõimekust ning huvi Eesti ühe eelistatuma brändi online-käekirja arendamise vastu.
  • Tehnilised märksõnad: HTML, HTML5, PHP, CSS, JavaScript.
  • Meeskond: eeldame, et meie digipartner on meie jaoks alati olemas ja vaim valmis meie tegemistesse aastaringselt panustama – nii kiirematel ja töörohkematel kui vaiksematel perioodidel :)
  • Iseloomustavad märksõnad: kiirus, korrektsus ja loomingulisus üheskoos.
  • Reageerimiskiirus: vastavalt töö spetsiifikale 2 h – 4 nädalat.

 Kui sinu meeskond tunneb koostöö vastu huvi, siis:

Hiljemalt 7. märtsi õhtuks saada Teliale sooviavaldus koos meeskonna ja kompetentside kirjeldusega. Ootame vastuseid küsimustele:

  1. Milline on see meeskond, kes meiega koostööd tegema hakkab? Mitmest inimesest meeskond koosneb ja mis on erinevate inimeste kompetentsid?
  2. Tooge välja üks oma töö 2015. aastast, mille üle teie meeskond on väga uhke. Tooge välja, miks just selle töö üle uhked olete ja mis olid selle töö tulemused.
  3. Perioodil 8.-17. märts võtab Telia ühendust kõikide sooviavaldajatega ja lepib kokku edasise täpsema tegevusplaani.
  4. 29. aprillil soovib Telia uue digiagentuuri välja valida ning sellest ka teada anda.

Sooviavaldused ja täiendavad küsimused konkursi kohta:

Helen Kondoja
helen.kondoja@telia.ee
5213453

 

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018