(Sisuturundus) Delfi TV lõi rekordeid

Delfi Aspenis
Delfi Aspenis

Delfi Spordi keskkonda külastati veebis ja mobiilis eelmisel nädalal kokku enam kui 380 000 internetibrauserist, mis tähistab Eesti populaarseima spordiportaali rekordit. Artikleid ja videosid Kelly Sildarust vaadati Delfis ja Eesti Päevalehes kokku üle miljoni korra, seejuures videot tema laineid löönud võidutantsust üle 100 000 korra, tõestades taas liikuva pildi aina kasvavat tähtsust uudisteportaali sisus.

Delfi veebireklaami müügijuhi Raido Soomi sõnul on Delfi TV suur populaarsus tekitanud turule väga efektiivse reklaamikanali, kus on võimalik oma klientuuri täpselt sihtida. “Arvutist, mobiilist ja tahvelarvutist on saanud täna uudiseid ja meelelahutust tarbiva inimese süda. Delfi TV levik on loonud reklaamikliendi jaoks uued toimivad võimalused, kuidas enda jaoks olulist sihtrühma mõistliku hinna eest kõnetada. Tähtis pole enam platvorm või ekraani suurus, vaid kvaliteetne ja huvitav sisu, mis toob kokku vaatajad, pakkudes seeläbi ettevõtetele võimalust olla oma sõnumiga kohal seal, kus on nende sihtrühm."

Delfi TV astus esimesed otsustavad sammud regulaarse ja mahuka otseülekannete programmi suunas 2013. aasta talvel, alustades eksklusiivset koostööd Korvpalli Meistriliiga otseülekannete partnerina ning tootes 24. veebruaril Eesti veebimeedia ajaloo esimese saatepäeva. Tänaseks leiab Delfi TV otseülekannete kavas igas kuus üle poolesaja striimi – sport, Eesti elu tähtsad uudissündmused, meelelahutusüritused.

Alates 28. jaanuarist 2016 on Delfi TV otseülekanded ja videod nähtavad Starmani klientidele ka teleriekraanil. Delfi TV nägemiseks koduteleri ekraanilt tuleb kasutada Delfi TV funktsiooni digiboxi menüüs. Eelmise aasta lõpust on Delfi TV otseülekanded ja videod nähtavad ka Levira Hübriid TV rakenduse kasutajatele. “See on loogiline areng ja oluline samm, et kogu meie videosisu jõuaks võimalikult paljude eestimaalasteni” ütles Delfi tegevtoimetaja Tarmo Paju. “

“Käime kaasas vaatajate ootustega ja Delfi TV otseülekannete areng on meie jaoks üks suuri prioriteete. Oleme viimase paari aastaga mitmekordistanud otseülekannete hulka, keskendudes ühtaegu nii spordiülekannetele kui ka kõikidele olulistele uudissündmustele ja meelelahutusüritustele. Sel nädalal startis Delfi TV värske iganädalane uudisteformaat Sensor, samuti vabariigi aastapäeva tähistav projekt “1 Eesti. 98 rahvust”, eelmise aasta lõpus algas Delfi minidokkide sari, millel on ilmunud juba 3 osa ja on ääretult populaarsed. Juba lähiajal toome vaatajateni veel mitu Delfi TV uut formaati,” rääkis Paju. 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018