(Sisuturundus) Kuidas sünnivad tuleviku juhid?

„Kogemustepõhine juhtimine, avatus ja „kastist välja“ mõtlemine peaks olema tänapäeva turundusjuhtide ja ettevõtjate jaoks igapäevane, kuid kas ikka on? Ajal, mil kogu majandus liigub teenusepõhiseks, tuleb muuta ka enda suhtumist,“ arutleb TTÜ Tallinna Kolledži lektor Raul Vatsar.

„Enamik ettevõtjaid mõistavad, et ei ole piisav, kui klient ostab neilt vaid üks kord. Telefonitootja tahaks müüa igale inimesele igal aastal uue telefonimudeli ning restoranipidaja sooviks, et tema juures käidaks igal õhtul. Samas on see väga õhuke jää, sest piisab vaid ühest väikesest veast ja klient on kaotatud. Me kõik teame seda, kuid mida oskame selliste olukordade kaitseks ette võtta?“

„Oluline on teada tausta ning osata teha tähelepanekuid. Kuidas sünnivad otsused meie peas? Miks me ühele kliendile meeldime ja teisele ei meeldi? Teenuse kujundaja ei tohiks mõelda enda kingadest lähtuvalt, vaid oskama juba eos välistada selliseid muresid. Üks juhtimise põhireegleid on, et peame kogu aeg õppima, kuigi meie eelarvamus sosistab kõrva, et teame ju tegelikult kõike. Peame mõistma, et maailm muutub pidevalt ning iga avastus füsioloogias ja psühholoogias näitab, et inimene on mõõtmatult keerulisem mehhanism kui seni arvati. Ehk – me peame õppima!“ räägib Vatsar.

„Me ei saa jääda õpetama seda, mida kogu aeg on õpetatud, sest nende teadmisega on aina vähem võimalusi konkurentsis püsimiseks. Samas õppida ei ole kunagi hilja ja teadmisi saab alati täiendada.“ ütleb Vatsar. See on ka põhjus, miks TTÜ Tallinna Kolledž alustas 2015/2016 õppeaastal uue eriala õpetamisega. Uus eriala Teenuste turundus ja juhtimine on mõeldud praegusetele ning tulevastele juhtidele ja äriinimestele ning õpetab tudengitele uut lähenemist, uusi tasandeid ning kuidas avada uusi uksi. Lisaks õpingukava baasainetele sisaldab teenuste turunduse ja juhtimise eriala veel selliseid õppeaineid nagu käitumisökonoomika, sissejuhatus kaasahaaratuse teooriasse, strateegiline juhtimine, konfliktoloogia, meeskonnatöö, ärikommunikatsioon ja tarneahela juhtimine, teenuste loomine ja juhtimine, tarbijakäitumine ja teeninduse kvaliteedi juhtimine.

Vastuvõtt TTÜ Tallinna Kolledži avatud õppesse algab 15. jaanuaril ja kestab kuni 10. veebruarini 2016. Rakenduskõrgharidusõppe õppekava nominaalaja pikkus on 3,5 aastat. Vaata lisa SIIT!

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018