(Sisuturundus) Eesti edukaim heategevussaade: TV3 „Inglite aeg“ kogus 303 475 eurot

"Inglite aeg"
"Inglite aeg"

TV3 eetris teistkordselt olnud heategevusaade „Inglite aeg“ puudutas tuhandeid inimesi. Teisel jõulupühal lõppes annetuste vastuvõtmine ja korda saadeti tõeline jõuluime, mis suudab otseselt muuta viie Eesti pere saatust.

42 588 helistajat annetasid kokku uskumatult suure summa – 303 475 eurot. See tähendab, et iga pere käsutusse läheb sellest ligikaudu 60 000 eurot. Kõik abivajajad on ilmutanud soovi osa neile kuuluvast summast heategeval eesmärgil edasi annetada. Abivajajad on oma valiku tegemisel vabad. Sihtotstarbelise annetuse objektiks võivad olla nii üksikisikud kui organisatsioonid.

Selleaastaste abivajajate seas olid RETT sündroomiga pisike tüdruk, helitus maailmas elav väike Sander, ratastooli aheldatud ja korterisse lõksu jäänud noormees ja üksi kuut väikest last kasvatav pereisa lugu. Ning lühikese aja jooksul mõlemad vanemad kaotanud abituriendi Risto lugu, kes vajab majanduslikku tuge iseseisva elu alustamiseks.

Lood leiad siit:
http://www.tv3.ee/inglite-aeg 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018