(Sisuturundus) Disainiõpilased said Creative Unioni stipendiumi

Karin Laus stipendiumi saamist tähistava "rahakaardiga" pärast ametikooli 93. sünnpäeva aktust, kus stipendium välja kuulutati.
Karin Laus stipendiumi saamist tähistava "rahakaardiga" pärast ametikooli 93....

Kommunikatsiooniettevõtete ühendus Creative Union andis kahele Kuressaare Ametikooli disainiõpilasele 500-eurose stipendiumi, millega kaasneb ka võimalus sooritada oma praktika mõnes Creative Unioni kuuluvas ettevõttes.

„Tahame väärtustada loovust läbi disainiõppe ühes parimas praktilist õpet pakkuvas koolis Eestis,“ rääkis Creative Unioni juhatuse liige Ants Lusti, kes on ka ametikooli nõunike kogu liige.

Stipendiumile said kandideerida ametikooli keskkoolijärgsete disainierialade (teabegraafik ja multimeedia kujundaja) õpilased, kes on esimese õppeaasta lõpetanud.

Teabegraafiku erialal sai stipendiumi teise kursuse õppija Karin Laus, kes peab stipendiumi puhul kõige väärtuslikumaks sellega kaasnevat praktikavõimalust. „Suurtesse ettevõtetesse ei ole niisama lihtne praktikale saada,“ rääkis ta. „See on hea praktiline kogemus, mida saab hiljem oma CV-sse ka kirja panna. Vaesele tudengile on raha muidugi ka abiks.“

Anette Sannik on juba Creative Unionis stipendiumiga kaasnevale praktikale asunud.
Anette Sannik on juba Creative Unionis stipendiumiga kaasnevale praktikale...

Multimeedia kujundaja erialal pälvis stipendiumi kolmanda kursuse õppija Marie-Anette Sannik. Stipendiumile kandideerimiseks pidid õppijad septembris esitama motivatsioonikirja. Kuna Anette õpperühmal algas ettevõttepraktika oktoobris, on ta juba Creative Unionis praktikal.

Stipendiumi saajad kuulutati välja 4. novembril ametikooli 93. sünnipäeva aktusel Kuressaare Kultuurikeskuses.

Kokku õpib Kuressaare Ametikoolis disaini ja käsitöö õppekavarühma erialadel 170 noort ja täiskasvanut. Erialadeks on dekoraator-stilist, keraamika, multimeedia kujundaja, nahkkäsitöö, tekstiilkäsitöö ja teabegraafik.

Creative Union ühendab 13 kommunikatsioonivaldkonna agentuuri, mis tegelevad suhtekorralduse, disaini, multimeedialahenduste, reklaami- ja turunduskampaaniate loomisega.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Initiative otsib MEEDIAPLANEERIJAT

Initiative OÜ

05. märts 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018