(Sisuturundus) Online-messide tulek loob võimsa turunduskanali

OnlineExpo ametlik avamine 27.11.15 Radisson Blue hotellis. Pildil OnlineExpo juhatuse liige Margus Tamm ja rahvusvahelise osakonna juht Polina Goldshtein.
OnlineExpo ametlik avamine 27.11.15 Radisson Blue hotellis. Pildil OnlineExpo...

Messiäri muutub kogu maailmas üha interaktiivsemaks, kaasates erinevaid online-kanaleid. Reklaami- ning turundusteenuseid pakkuva ettevõtete grupi Public TV (reklaamikanal ühistranspordis), turundusagentuur Blumm ja müügiedendust pakkuva 1Market uus ärisuund on samuti keskendunud internetile. Nii sündis OnlineExpo, mis hakkab järgmisest aastast läbi viima messe otse internetis.

„Kõikide messide ning näituste peamine eesmärk on kommunikatsioon ja kommunikatsiooni kaudu uute klientide, investorite, müügikanalite ning partnerite leidmine. Meiegi peamine eesmärk on luua sõltumatu sidekanal valdkonna ettevõtete ja partnerite vahel ning tagada edukas areng näituste sektoris,“ selgitab OnlineExpo idee eestvedaja Margus Tamm, lisades, et OnlineExpo teeb tihedat koostööd kogenud messikorraldajatega. Tänase seisuga on OnlineExpo alustanud tegevust lisaks Eestile veel Lätis, Leedus, Tšehhis, Rootsis, Soomes ja Venemaal ning võtnud sihiks aidata kohalikel tuntud kaubamärkidel tõusta rahvusvahelisele tasemele.

Viimaste aastatega on märgatavalt muutunud kohalike ettevõtete eesmärgid: kui varem oldi orienteeritud kohalikule tarbijale, siis täna vaadatakse üha enam välisturgude poole. Kuna internet on muutunud meie igapäevaosaks, on online-messid mugav võimalus nooremate külastajate jaoks, kellel on harjumus otsida kaupu ja teenuseid internetist.

Samal ajal ei paku online-messid tavamessidele konkurentsi, vaid lisavõimalusi. Maailmas on messinduse tendents liikumas hübriidmesside suunas, kus uuenduslikud online- ja traditsioonilised offline messid muutuvad üheks tervikuks ning toetavad ja täiendavad teineteist. „Paljudele inimestele meeldib tooteid uurida ja katsuda, saada paberile trükitud materjale ning kuulata kohapea teiste inimeste tagasisidet. Mõlemale suunale on oma klient,“ on Tamm veendunud.

OnlineExpo messikeskkond toob klientideni tavamessidele omased traditsioonilised elemendid ning lisab juurde ainult internetikeskkonnale omaseid nüansse, mis on üles ehitatud eelkõige eksponendi ja klientide ning partnerite vahelisele kommunikatsioonile. Iga ostuotsuse tegemiseks on vaja aina rohkem ja rohkem taustainfot ning usaldusväärset suhtlemist, samuti muutuvad aina tähtsamaks kogemuste vahetamine ja isiklike kontaktidega lävimine nii online- kui ka offline-kanaleid kaudu.

OnlineExpo keskkond on mugavaim viis kontaktide loomiseks ja toodete tutvustamiseks sinu juurde ise tee leidnud kliendile. Veebikeskkond annab ettevõttele unikaalse võimaluse samaaegselt viia ellu turunduseesmärke ning tegeleda ka toodete müügi ja mainekujundusega. Online-messil saab kõiki tegevusi korraga teha mitmes riigis ja oma kontorist lahkumata ja toolilt tõusmata.

„Esimesed oma näitused valisime teadlikult teisele ajale kui offline-näitused, et anda klientidele ja eksponentidele aega harjumiseks ning hilisemalt juba teha koostööd offline-näituste korraldajatega suuremas mahus,“ sõnab Tamm, lisades, et internetimessid ei ole maailmas mingi uus nähtus, kuid OnlineExpo lähenemine neile on selgelt eristuv. Lisaks saavad korraldajad toetuda isiklikule kogemusele, sest juba aastatel 2008-2009 korraldasid nad Eestis esimesi sellelaadseid katsetusi.

OnlineExpo põhiidee seisneb tavalise messi detailide viimises interntikeskkonda alates aktiivsest suhtlemisest külastajate ja eksponentide vahel ning lõpetades lepingute sõlmimise, näidistega tutvumise, seminarides osalemisega jne. Kuigi formaat on veel võõras nii külastajatele kui ka osalejatele, kasutati OnlineExpo platvormi loomisel paljusid tuttavaid lahendusi. Eksponentide jaoks on korraldajad pannud kokku üksikasjalikud infomaterjalid, kust saab täpset infot, mida tuleb enne messi ette valmistada, kuidas muutuda märgatavamaks ja jääda messil silma, mida teha pärast messi lõppu ning kuidas kasutada portaali kõiki tehnilisi võimalusi.

Esimene internetimess toimub juba 2016. aasta kevadel, kokku on järgmisel aastal plaanis korraldada neli messi.

OnlineExpo messigraafik 2016:
07.-11.03.2016 – Reisimess TravelExpo 2016
04.- 08.04.2016 – Hankemess 2016
03.-07.10.2016 – Kodumess 2016
07.-11.11.2016 – Kinnisvara ja äriprojektid 2016

www.onlineexpo.com 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BB Finance Group otsib oma meeskonda turundusjuhti

Arista Executive Search

19. juuli 2018

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018