4. november 2015
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Digiekraanid muutis kampaaniad efektiivsemaks

Digitaalse välimeedia operaator Digiekraanid muutis oma ekraanidel näidatava reklaamploki lühemaks, pakkudes seeläbi klientidele rohkem esituskordi reklaamidele. Eeldatav efektiivsuse kasv kliendi jaoks on ca 20%.

Muudatus puudutab kõiki Digiekraanide portfellis olevate ekraanide sisu. “Otsustasime anda klientidele rohkem esituskordi, et iga kliendi reklaam oleks meie ekraanidel võimalikult hästi eksponeeritud. Pakume võimalust valida kolme paketi vahel: reklaami esitatakse kas 12, 24 või 48 korda ühes tunnis,” rääkis Digiekraanid OÜ müügi- ja turundusjuht Fredi Filing. “Võrreldes varem kehtinud pakettidega saavad kliendid ca 20% rohkem esituskordi, mis viib nende sõnumi märgatavalt tihedamini kogu auditooriumini.”

Lisaks reklaamploki lühendamisele on Digiekraanidel alates järgmisest nädalast portfellis ka uhiuus LED-ekraan Tallinnas, Järve Keskuse peasissepääsu juures. Digiekraanid OÜ tegevjuht Priit Pedanik kommenteeris: “Mul on väga hea meel teatada, et oleme laiendanud oma tegevust Järve Keskuses ja pakume nüüdsest turundusvõimalusi ka kvaliteetsel suureformaadilisel väliekraanil. Järve Keskus on Tallinna üks külastatavamaid kaubanduskeskuseid ja uue ekraaniga jõuame veelgi laiema sihtrühmani.”

Samuti laiendas Digiekraanid tegevust Narvas. “Meie portfellis on värskelt paigaldatud LED-ekraan Narva ühe külastatavama kaubanduskeskuse – Fama Keskuse – peasissepääsu juures. Digiekraanid OÜ on Ida-Virumaal üks tugevama positsiooniga reklaampindade operaatoreid, pakkudes lahendusi Narvas, Jõhvis, Sillamäel ja Kohtla-Järvel,” rääkis Pedanik.

Digiekraanid OÜ on Eesti suurim digitaalse välimeedia operaator. Ettevõte haldab reklaamekraane 27 tõmbekeskuses üle Eesti, lisaks kolmeteistkümnes Rimi hüpermarketis, Tallinn-Helsingi vahelisel Linda Line laevaliinil ning neljateistkümnel suurel LED-ekraanil linnatänavatel. Väli-LED-ekraanidest 9 asuvad Tallinnas. Sõltuvalt kampaania kestvusest ja eesmärgist saab Digiekraanidel oma 10 sekundi pikkust digitaalset plakatit kuvada kas 12, 24 või 48 korda tunnis.

Digiekraanid OÜ, Artist Siseraadiod OÜ ja BTL Media OÜ kuuluvad tõmbekeskustele terviklikke meedialahendusi pakkuvasse gruppi. Meie fookuses on siseraadio, sise- ja väliekraanid ning esitlus- ja promotsioonitegevused. Grupis töötab 36 oma ala professionaali.

Lisainfo:  

Priit PedanikTegevjuhtDigiekraanid OÜ[email protected]

tel 50 43 115www.digiekraanid.ee

 

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700