(Sisuturundus) Digiekraanid muutis kampaaniad efektiivsemaks

Digitaalse välimeedia operaator Digiekraanid muutis oma ekraanidel näidatava reklaamploki lühemaks, pakkudes seeläbi klientidele rohkem esituskordi reklaamidele. Eeldatav efektiivsuse kasv kliendi jaoks on ca 20%.

Muudatus puudutab kõiki Digiekraanide portfellis olevate ekraanide sisu. “Otsustasime anda klientidele rohkem esituskordi, et iga kliendi reklaam oleks meie ekraanidel võimalikult hästi eksponeeritud. Pakume võimalust valida kolme paketi vahel: reklaami esitatakse kas 12, 24 või 48 korda ühes tunnis,” rääkis Digiekraanid OÜ müügi- ja turundusjuht Fredi Filing. “Võrreldes varem kehtinud pakettidega saavad kliendid ca 20% rohkem esituskordi, mis viib nende sõnumi märgatavalt tihedamini kogu auditooriumini.”

Lisaks reklaamploki lühendamisele on Digiekraanidel alates järgmisest nädalast portfellis ka uhiuus LED-ekraan Tallinnas, Järve Keskuse peasissepääsu juures. Digiekraanid OÜ tegevjuht Priit Pedanik kommenteeris: “Mul on väga hea meel teatada, et oleme laiendanud oma tegevust Järve Keskuses ja pakume nüüdsest turundusvõimalusi ka kvaliteetsel suureformaadilisel väliekraanil. Järve Keskus on Tallinna üks külastatavamaid kaubanduskeskuseid ja uue ekraaniga jõuame veelgi laiema sihtrühmani.”

Samuti laiendas Digiekraanid tegevust Narvas. “Meie portfellis on värskelt paigaldatud LED-ekraan Narva ühe külastatavama kaubanduskeskuse – Fama Keskuse – peasissepääsu juures. Digiekraanid OÜ on Ida-Virumaal üks tugevama positsiooniga reklaampindade operaatoreid, pakkudes lahendusi Narvas, Jõhvis, Sillamäel ja Kohtla-Järvel,” rääkis Pedanik.

Digiekraanid OÜ on Eesti suurim digitaalse välimeedia operaator. Ettevõte haldab reklaamekraane 27 tõmbekeskuses üle Eesti, lisaks kolmeteistkümnes Rimi hüpermarketis, Tallinn-Helsingi vahelisel Linda Line laevaliinil ning neljateistkümnel suurel LED-ekraanil linnatänavatel. Väli-LED-ekraanidest 9 asuvad Tallinnas. Sõltuvalt kampaania kestvusest ja eesmärgist saab Digiekraanidel oma 10 sekundi pikkust digitaalset plakatit kuvada kas 12, 24 või 48 korda tunnis.

Digiekraanid OÜ, Artist Siseraadiod OÜ ja BTL Media OÜ kuuluvad tõmbekeskustele terviklikke meedialahendusi pakkuvasse gruppi. Meie fookuses on siseraadio, sise- ja väliekraanid ning esitlus- ja promotsioonitegevused. Grupis töötab 36 oma ala professionaali.

Lisainfo:
Priit Pedanik
Tegevjuht
Digiekraanid OÜ
priit@digiekraanid.ee 
tel 50 43 115
www.digiekraanid.ee 

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018