(Sisuturundus) Digiekraanid näitab pilti uutel ekraanitulpadel

Viimsi Market
Viimsi Market

Digitaalse välimeedia operaator Digiekraanid läheb sügisele vastu uute ekraanitulpadega kolmes uues asukohas. Kahepoolsed tulbad näitavad pilti kahes kohas Viimsis – vastvalminud Viimsi Marketis ja Viimsi Keskuses ning Tartus Tasku keskuses.

Kui mõlemad Viimsi ekraniseerimisprojektid on uued, siis Tartu Tasku keskuse puhul on tegemist formaadivahetusega vanast uueks. „Tasku keskuses otsustasime eemaldada landscape ekraanid ja asendada need portreeformaadis ekraanitulpade vastu, kuna mõõdistused on näidanud tulpade oluliselt kõrgemat märgatavust võrreldes nö tavaekraanidega,“ ütles Digiekraanid OÜ tegevjuht Priit Pedanik.

Viimsi Market
Viimsi Market

„Kõrgema märgatavuse põhjused on tegelikult lihtsad ja loogilised - ekraanid on oluliselt suuremad ja meeldivalt silmade kõrgusel. Alates 2014. aasta teisest poolest olemegi oma siseruumides asuvate turundustoodete puhul juurutanud vaid portreemõõdus 65-tolliseid kõrge eredustasemega Full HD resolutsioonis ekraanitulpasid,“ lisas Pedanik.

Viimsi Keskus sai lisaks ekraanitulpadele ka 3x6-meetrised LED-ekraani õue, mis on nähtavad autojuhtidele Randvere teel suunaga Viimsisse.

Viimsi Keskus
Viimsi Keskus

Digiekraanid OÜ on Eesti suurim digitaalse välimeedia operaator. Ettevõte haldab reklaamekraane 27 tõmbekeskuses üle Eesti, lisaks kolmeteistkümnes Rimi hüpermarketis, Tallinn-Helsingi vahelisel Linda Line laevaliinil ning kaheteistkümnel suurel LED-ekraanil linnatänavatel. Väli-LED-ekraanidest 8 asuvad Tallinnas. Sõltuvalt kampaania kestvusest ja eesmärgist saab Digiekraanidel oma 10 sekundi pikkust digitaalset plakatit kuvada kas 10, 20 või 40 korda tunnis.

Tasku Keskus
Tasku Keskus

Digiekraanid OÜ, Artist Siseraadiod OÜ ja BTL Media OÜ kuuluvad tõmbekeskustele terviklikke meedialahendusi pakkuvasse gruppi. Ettevõtete fookuses on siseraadio, sise- ja väliekraanid ning esitlus- ja promotsioonitegevused. Grupis töötab 36 oma ala professionaali.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018