(Sisuturundus) Fotod: Cannes Lions loovusfestivali õhtu KUMUs

Kontuur LB loovjuht Urmas Villmann
Kontuur LB loovjuht Urmas Villmann

Creative Union korraldas 11. septembril KUMUs Cannes Lions loovusfestivali õhtu.

Juba 10. korda kogunesid Creative Unioni liikmed koos oma külalistega selleks, et ammutada endasse juunis Cannes Lions Rahvusvahelisel Loovusfestivalil nähtut, kuuldut ja kogetut. Teist korda oli kokkusaamispaigaks KUMU, mille suurimas auditooriumis pea 250 osalejat kohad leidsid. Oma tavapärases mõnusas kvaliteedis esines Kontuur Leo Burneti loovjuht Urmas Villmann, närvikõdi ja vaheldust pakkusid seekord trikiratturid. 

Cannes Lions 2015 trendid:

Vähem on tihtipeale rohkem. Vähem üleliigset võimaldab sageli esile tuua rohkem seda, mis
on tegelikult tähtis. 2015. aasta Cannes’i reklaamifestivalil leiti, et vähem disaini on rohkem
disaini. Et vähem ebavõrdsust tähendab rohkem empaatiat, mõistmist, sallivust ja kaastunnet – väärtusi, mis panevad inimesi rohkem teistele ja vähem iseendale mõtlema. Veel hinnati  selleaastasel Cannes’i festivalil tehnoloogiat, mis aitab ellu viia ka kõige loovamad ideed. Seega vähem-on-rohkem-mõtteviis siiski alati ei kehti. Inimlaadseid roboteid pole ju kunagi liiga palju.

Vaata sündmuse galeriid:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IDEA otsib AD-d

Idea Group

25. november 2018