(Sisuturundus) Tallinna Sadam – ainulaadne koht oma ettevõtte ja toodete reklaamimiseks

2014. aastal käis Tallinna Sadamast läbi 9,5 miljonit reisijat, kelle tähelepanu köitmiseks on nii maale saabudes kui ka siit lahkudes sadamasse üles seatud teleriekraanid, plakatid, suur LED-ekraan D-terminali kõige käidavamas kohas. Kõiki neid reklaamipindu müüb ja hooldab juba 1994. aastast Via Reklaam OÜ.

„Kui teie firmal on plaanis tõsta firma imagot, püüda ostujõuliste klientide tähelepanu ning olla nähtaval, siis on Tallinna Reisisadam kui Tallinna värav selleks õige koht,“ kinnitab Via Reklaam OÜ reklaamijuht Allan Keian. Reisilaevad väljuvad A- ja D-terminalist ning lisaks on reklaamimisvõimalused olemas ka Jahisadamas.

Kõige silmapaistvam reklaamide edastamise koht sadamas on D-terminalis eskalaatori kohal asuv suur LED-ekraan, mida näevad kõik, kes suurte Tallinki laevadega tulevad ja lähevad. Aga vabu reklaamipindu on võimalik leida samuti väiksematel teleriekraanidel ning seintel asuvatel valguskastidel. Väga populaarne ning pilkupüüdev on ka autode, mööbli, mootorrataste või paatide eksponeerimine sadamahoonete siseruumides. Sadamakülastajatele jagatavad infovoldikud pole seevastu aga täna enam eriti efektiivne ega keskkonnasõbralik reklaamimisviis, kuid kõige kättesaadavam väikestele firmadele.

Et reklaamiklientide elu tänapäeva kiires maailmas mugavamaks ja lihtsamaks muuta, organiseerib Via Reklaam omalt poolt reklaamide loomiseks koostöös agentuuridega nii ideerünnakuid kui ka kujunduse ning klippide tootmise. „Pakume teenust ideest lahenduseni, kuulates alati ära kõik klientide mõtted ning lüües meelsasti kaasa lahedate erilahenduste loomisel,“ kinnitab Keian. Sadama reklaamide eripäraks on, et ekraanidel jooksvad klipid on ainult visuaalsed, segamata sadama igapäevatööd.

Sadam on suurepäraseks reklaamikanaliks kõigile, kes tegelevad alkoholimüügi, kaubanduse või meelelahutusega: alates alkohoolsete jookide hinnarallidest ja kasiinoreklaamidest kuni kontserdite, ooperi, teatri, muuseumite, kino ning kaubanduskeskusteni. Via Reklaami tuntumad kliendid on Olympic Casino, Kalev SPA, Saku Õlletehas, Liviko, Rocca al Mare ja Kristiine kaubanduskeskused, Tallink Grupp, Stockmann Eesti, Altia, RIMI Baltic, Eckerö Line AB OY Eesti filiaal ja Tallinna Ettevõtlusamet.

www.viareklaam.ee

 

 

Galerii

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

JOTEL LTD is looking for a SALES MANAGER

Finesta Baltic OÜ

16. november 2018