(Sisuturundus) Delfi avaldas HTML5-formaadis lahenduste valmistamiseks mõeldud soovitustekogu

Disainerite elu lihtsustamiseks on Delfi välja töötanud oma soovitustekogu, mille abil on võimalik disainida HTML5 faile, mis vastavad uudisteportaalide tehnilistele nõuetele.

1996. aastast veebidisainerite üheks lemmikformaadiks olev Adobe Flash on oma positsiooni tasapisi kaotamas, sest peale Safari on Flashi objektide automaatsest esitamisest järgmise versiooniuuendusega loobumas ka ligi 60 protsenti maailma veebibrauserite turust hoidev Google Chrome (Eesti Delfis Chrome’i osakaal augusti seisuga 39%). Seetõttu on Eesti veebidisainerite huvi alternatiivsete formaatide, eelkõige HTML5 vastu viimasel ajal plahvatuslikult kasvanud.

Ekspress Meedia IT-juhi Mait Tafenau sõnul on eelkõige tähtis jälgida nii mahupiiranguid kui ka efektide mõistlikku kasutust. HTML5 vale kasutamine tingib tegelikkuses selle tagajärje, mille vastu brauserid paljuski Flashi blokeerimisega võidelda soovivad: kasutaja brauseri töö kergendamise asemel võib valesti koostatud HTML5 fail röövida arvutiressurssi hoopis rohkem. „Seetõttu annamegi oma klientidele ja koostööpartneritele suuniseid, mille abil luua meie portaalides toimivaid lahendusi,” lisas Tafenau.

Ekspress Meedia reklaamidirektor Rivo Põldoja kinnitas, et Delfi ootab kõiki klientide HTML5 reklaame ning aitab vajadusel neid Delfi portaalide jaoks sobivaks sättida. „Kliendil oleks mõistlik võtta meiega ühendust juba enne kujunduse loomist, et vältida hilisemaid vigade parandusi. Eks see ole üks uus ühine tee, millel me täna seisame. Kindlasti ei ole soovitustekogu veel lõplik ning see täieneb koostöös klientidega pidevalt,” täpsustas Põldoja.

Kõik lisaküsimused on oodatud aadressile reklaam@delfi.ee 

Delfi soovitused leiab aadressilt www.delfi.ee/html5 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

EAS otsib oma meeskonda RAHVUSVAHELISE SEKTORITURUNDUSE PROJEKTIJUHTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

30. november 2018

BONAVA EESTI OÜ otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Bonava Eesti OÜ

06. detsember 2018