(Sisuturundus) Testi tasuta, kas su koduleht on otsimootori­sõbralik

Marketing Sharks IT-juht Tanel Taluri
Marketing Sharks IT-juht Tanel Taluri

Marketing Sharks on loonud lihtsa ja tasuta tööriista, millega saab mõõta kodulehe otsingumootori sõbralikkust. Mõõtmistulemused on kohesed ja näitavad, mis on hästi ja mis on halvasti.

Otsimootoritele optimeerimine on tänapäeval nii elementaarne, et seda võib pidada kodulehe hügieeniks.

Keskmiselt 500-600 korda aastas muudab Google oma algoritme. Iga muutusega muutuvad ka otsingutulemused. Kui trendidega mitte kaasas käia, võib hästi optimeeritud kodulehekülg mõne aja pärast oma hea nähtavuse otsingutulemustes kaotada.

Seetõttu pakutaksegi teenust (otsingumootoritele optimeerimist), mis aitab püsida pildil. Palju tööd saavad ka turundusmeeskonnad ise ära teha. Näiteks on olemas lihtsamad meetodid, kuidas oluliselt parendada oma kodulehe nähtavust otsingumootoris. 

Keskmine Eesti kodulehekülg ei kasuta üldjuhul ka kõige elementaarsemaid võtteid, et lehte paremini esile tõsta. Näiteks kasutatakse valesti kodulehe sisus pealkirju, kodulehe kirjelduse elemente, piltide nimesid jpt.

Kuidas saada aimu, mis on hästi ja mis on halvasti?

Marketing Sharks on loonud lihtsa ja tasuta tööriista, millega saab mõõta kodulehe otsingumootori sõbralikkust. Mõõtmistulemused on kohesed ja näitavad, mis on hästi ja mis on halvasti.

Alusta kodulehe testimisega siit: marketingsharks.ee (vali vasakult --> Tasuta kodulehe test).

Tööriist testib ainult ühte lehte korraga. Alamlehed tuleks testida eraldi. 

Juhul, kui vajad abi oma kodulehe hügieeni parandamisel - kirjuta julgesti info@marketingsharks.ee 

Vaata ka: marketingsharks.ee/testi-tasuta-kas-su-koduleht-otsimootorisobralik-juhend 

Artikli autor on digitaalturundusagentuuri Marketing Sharks IT-juht Tanel Taluri.

Marketing Sharks OÜ
Telefon: +372 6 418 177
E-mail: info@marketingsharks.ee 
Aadress: Lõõtsa 8, Tallinn
marketingsharks.ee 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Rahva Raamat otsib HULGIMÜÜGI TURUNDUSJUHTI

Rahva Raamat AS

02. märts 2018

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018