(Sisuturundus) TV3 & Buduaar sõlmisid eksklusiivse koostööleppe

Buduaar
Buduaar

Eile, 1. septembril allkirjastasid TV3 ja Buduaar Meedia koostööleppe, mille raames hakkab TV3 gruppi kuuluv internetireklaami ettevõte SmartAD eksklusiivselt edasi müüma Buduaar.ee's olevaid valitud reklaampindu.

Lisaks alustatakse koostööd meediasisu vahetamise ja loomise osas, mille üheks osaks on online videosisu tootmine mõlema meediagrupi jaoks.

"Koostöö TV3ga võimaldab täiendada meie meediaüleseid lahendusi, kattes nii veebi, prindi, üritusturunduse kui ka TV," kommenteeris koostöö alustamist Buduaar Meedia omanik ja tegevjuht Marge Tava.

"TV3 jaoks on Buduaar tugev partner ilu- ja moeuudiste valdkonnas, kellega koos on võimalik uut sisu luua lisaks TV'le ka online keskkondade jaoks," lisas TV3 tegevjuht Priit Leito.

Buduaar Meedia on Eesti kapitalil põhinev meediagrupp, mis annab välja ajakirju Buduaar, Buduaar Teen ja Jamie, korraldab Buduaari Turg nimelisi üritusi ning haldab portaale Buduaar.ee ja bturg.ee.

TV3 kuulub rahvusvahelisse MTG meediagruppi, mis haldab Eestis telekanaleid TV3, TV6 ja 3+ ning raadiokanaleid Star FM, Power Hit Radio ning Radio Volna.

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Perton Ehitus otsib TURUNDUSSPETSIALISTI-PROJEKTIJUHTI

Perton Ehitus OÜ

01. märts 2018

Hansapost otsib ONLINE KAMPAANIA JUHTI

Hansapost OÜ

07. märts 2018