(Sisuturundus) Uus produktsioonifirma: DOT Films

Õpilasfirmast alguse saanud produktsioonifirma DOT Films koondab noori filmihuvilisi, kel on juba esimese aastaga õnnestunud silma paista mitme projektiga.

DOT Filmsi põhitegevused on casting, muusikavideod, filmid, reklaamfilmid, video- ja helimontaaž ning järeltootmine. Koostööd tehakse vaid oma ala professionaalidega, kellega koostöö on tänu ettevõtte asukohale Soo tänava alguse „Eesti Hollywoodis“ saanud sisse hea hoo. Lähemalt räägivad režissöör Sven Olters ja produtsent Brit Tammeleht.

Õpilasfirmast alguse saanud produktsioonifirma DOT Films koondab noori filmihuvilisi, kel on juba esimese aastaga õnnestunud silma paista mitme projektiga, sealhulgas tegid nad mitmeid reklaamklippe, video Birgit Õigemeele loole „Lendame valguskiirusel“ ning üllitanud lühifilmi „Külaskäik“.


Kes nad on?

Sven Olters, režissöör

Sven on alati teadnud, et tahab tegeleda filmindusega. Ta õppis Balti Filmi- ja Meediakoolis audio-visuaalse meedia erialal ning on proovinud kätt režissööri, stsenaristi, produtsendi, operaatori ja helirežissöörina. Enamik Sveni kogemusi on saadud praktital olles Eesti suurimast produktsioonifirmast Nafta Films, kelle projektides ta tänaseni kaasa lööb.

Sven on lõpetanud Lasnamäe Muusikakooli, kus ta õppis trumme ja klaverit ning ta olnud mitmes bändis nii trummar kui ka kitarrist.


Brit Tammeleht, produtsent

Brit leidis oma huvi filminduse vastu mõned aastad tagasi. Ta on kogu elu tegelenud joonistamise, maalimise ja disainiga ning ka tema esimene töö filmimaailmas oli kunstniku eriala. Briti loomingulisus ja suhtlemisoskus on andnud talle aga head produtsendieeldused ning lisaks on kahe tema kirjutatud stsenaariumi järgi vändatud filmid osutunud väga edukaks.

Brit õpib Tallinna Ülikoolis avatud õppes meediat ja kommunikatsiooni.

„Suudame oma noorusliku meeskonnaga luua pilkupüüdvaimad lahendusi audiovisuaalses valdkonnas. Meie valdkonnaks on professionaalse filmiproduktsiooni täisteenuse pakkumine,“ ütleb DOT Filmsi juht ja produtsent Sven Olters.

Tema sõnul on noorukesel firmal vedanud, et Eesti filmimaastik on nii kõrgel tasemel. „Siin asub Balti Filmi- ja Meediakool, mille taolist lähiregioonides pole. Siin on arvukalt filmitootjaid, kes on loovad fantastilisi reklaame ning kõrgtasemel filme. Võib tekkida küsimus, et milleks siis veel üks filmiprodutseerija? Aga sellepärast, et Eesti on selles vallas väga hästi tuntud ka välismaal ning just meie kõrge taseme ning veidi soodsama hinna pärast pöörduvad siia paljud välismaa reklaamiagentuurid. Mida rohkem me häid asju toodame, seda rohkem meid teatakse ning seda rohkem on kõigil meil tööd. Head ei ole kunagi vähe!“

Koostööd tehakse vaid oma ala professionaalidega, kellega koostöö on tänu ettevõtte asukohale Soo tänava alguse „Eesti Hollywoodis“ saanud sisse hea hoo. Lisaks kogenud operaatoritele ja spetsialistidele ei kardeta ka oma teadmisi omakorda jagada Balti Filmi- ja Meediakooli noortele, keda meelsasti projektidesse kaasatakse.

Brit Tammeleht räägib, et alguse sai ettevõte täiesti nullist, kuid edu on toonud suur huvi ja entusiasm teha asju, mis tõesti meeldivad. „Oleme aastaga jõudnud kordades kaugemale, kui oskasime unistada! Alguses tegelesime palju sündmuste salvestamisega, mis on iseenesest ka vahva tegevus, kuid ajapikku tundsime, et sooviksime ka oma mõtteid realiseerida ning ise midagi luua. Tänu Nafta Filmsile, kes on meile kui vanem vend ja suur motiveerija, oli oma liistude juurde jõudmine oluliselt kergem. Näiteks suutsime restoraniarvest väiksema eelarvega toota lühifilmi „Külaskäik“, mis on saanud suurepärast tagasisidet ning on meile olnud heaks reklaamiks.“

DOT Films Showreel:

 


DOT Filmsi põhitegevused on:

  • casting
  • muusikavideod
  • filmid
  • reklaamfilmid
  • video- ja helimontaaž
  • järeltootmine.

www.dotfilms.ee

 

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018