(Sisuturundus) Mobile Summit Estonia keskendub tänavu mobiilsele turundusele ja müügile

Mobiilse äri- ja strateegiakonverents Mobile Summit Estonia toimub 5. mail 2015 Tallinnas asuvas innovatsioonikeskuses Mektory.

Mobiilse lahenduse ja strateegia nagu iga teise toote ning teenuse puhul on väga oluline oskus neid müüa ning reklaamida. Just seetõttu on mai alguses toimuva Mobile Summit Estonia konverentsi peamiseks küsimuseks: mis juhtub mobiiliarendustega pärast nende loomist?

Mobiiliagentuuride Mobi Lab, Mooncascade, Applaud ja Rubik's Solutions poolt korraldatav mobiilse äri- ja strateegiakonverents Mobile Summit Estonia toimub 5. mail 2015 Tallinnas asuvas innovatsioonikeskuses Mektory.

„Tänavuseks külastajate arvuks prognoosime 100-150 inimest. Neist  enamus on Eesti ettevõtete tegevjuhid ning müügi- ja turundusinimesed, kes on huvitatud mobiilse turunduse, müügi, strateegia ja laienemisega seotud tegevusest ning soovivad saada vastust küsimustele, milline on hea reklaamikampaania näiteks äpile ning kuidas kasvada mobiiliga suureks,“ tutvustab Mobile Summit Estonia korraldaja Erik Ehasoo.

Konverentsi peaesinejateks on Uberi esindaja Alexander Lobov, Nokia endine turundusdirektor ja juhtkonna liige Jarkko Ylikoski psühholoogiliste testide agentuurist Hogrefe Psychological Publishing, Veiko Raime Mobi Labist ning Ajujahi võitja, Timbeteri esindaja Vallo Visnapuu.

Rohkem kui 250-s linnas ning 55-s riigis üle maailma tegutseva Uber esindaja saabub Eestisse esmakordselt. Ühendades mugavalt sõitjad ja reisijad on Uber välja kasvanud väikesest USA startupist üheks kõige räägitumaks ettevõtteks maailmas. Konverentsil  heidetakse valgust kuuldustele Uberi laienemisest Eestis ning räägitakse lähemalt erinevatest väljakutsetest ja strateegiatest uutele turgudele sisenemisest.

Jarkko Ylikoski räägib pikemalt teaduslikust lähenemisest mobiilsete tehnoloogiate turunduses, inimpsühholoogiast mobiilsete tehnoloogiate taga ning kuidas neid kasutada oma äri heaks ning eelmise aasta Ajujahi  võitja Timbeter (endise nimega Timber Diameter) juht räägib, kuidas on ettevõte nii jõudsalt arenenud ja kasvanud: jaanuaris saavutas Timbeter pika töö tulemusena koostööleppe RMK-ga ja märtsis võitis nende rakendus koostöös Velvetiga Kuldmuna konkursil Off-line rakenduste kategoorias kulla. Täna tegeletakse aktiivselt laienemisega: kui juba tegutsetakse Läti, Soome, Rootsi ja Saksa turul, siis tuleval aastal on plaan laieneda veel USA, Kandada, Venemaa, Ukraina, Valgevene ja Gruusia turule.

Mobile Summit Estonia raames toimub ka Eesti Mobiiliauhindade jagamine ning Eesti mobiilirakenduste expo. Eesti Mobiiliauhinnad 2015 on Eesti parimate mobiilirakenduste konkurss, kus esitletakse Eesti ettevõtete ja eraisikute loodud mobiilirakendusi ning ka teisi rakendusi, mis on otseselt seotud Eestiga. Konkursi eesmärk on tutvustada uuenduslikke ja kasulikke mobiilirakendusi ning tunnustada nende loojaid. Konkursil osalemine on hea võimalus oma mobiilirakenduse tutvustamiseks laiemale publikule (sealhulgas rahvusvaheliselt) ning tunnustuse kaudu tõsta teenuse usaldusväärsust kasutajate silmis.

Samuti on konverentsipaigas võimalik saada hea ülevaade hetke Eesti mobiilimaastikust ilma rakendusi oma seadmesse tõmbamata – ainulaadses Mektori mobiililaboris on üles pandud Eesti parimad mobiilirakendused.

Olete oodatud!

Info ja registeerimine: www.mobilestonia.com

Uudise avaldamist toetas: Mobile Summit Estonia

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018