(Sisuturundus) Tulekul on "E-kaubanduse aastakonverents 2015"

Kas soovid teada saada, kuidas oma e-pood paremini müüma panna? Kuidas Google enda kasuks tööle rakendada ja paremini mõista, mida kliendid Sinu e-poes teevad? Soovid leida uusi e-kaubanduse lahendusi ja koostööpartnereid? Kui vastasid vähemalt ühele küsimusele “jah”, pane ennast ruttu kirja suursündmusele "E-kaubanduse aastakonverents 2015".

Kui vastasid vähemalt ühele küsimusele “jah”, pane ennast ruttu kirja suursündmusele "E-kaubanduse aastakonverents 2015".

Konverentsil jagavad teadmisi ja kogemusi oma ala tipud ettevõtetest Google, Klarna, Trustwave, Baltika, Swedbank, Omniva jpt. Kasuta kindlasti head võimalust viia ennast kurssi e-kaubanduse maastikul toimuvaga ja tulevikutrendidega nii meil kui mujal maailmas!

29. aprillil toimuval konverentsil saad ülevaate e-kaubanduse statistikast, kuuled turvariskidest ja häkkimistest ning saad osa Baltika ja e-Maxima kogemuslugudest. Kuuled tarnelahendustest, e-poe arendusest ja optimeerimisest ning makselahendustest nii Eestis kui piiriüleselt. Google jagab oma visioone ja õpetussõnu, kuidas internet ekpordi arendamisel enda kasuks tööle panna.

Konverentsil valitakse “E-tegu 2014”, tutvu kandidaatidega ja anna oma hääl!

Konverentsi jätkuna toimub 30. aprillil väga praktiline Google workshop. Võta kindlasti kaasa arvuti, et Analytics ja Adwords paremini pähe jääks ja soovitud kasu tuua saaks!

Märgi kalendrisse: 29. ja 30. aprill 2015.

Toimumispaik: Tallink Spa & Conference Hotel, Sadama 11A, Tallinn?

Loe lähemalt esinejate ja ettekannete kohta, registreeri oma osavõtt ning vaata, kas konkurent juba osaleb: e-kaubanduseliit.ee/konverents

Soodushinnad kehtivad 20. aprillini!

NB! Eesti E-kaubanduse Liidu liikmetele kehtivad eriti magusad hinnad! Kui Sa ei ole veel jõudnud, astu liikmeks juba täna!

Peatse kohtumiseni,

Signe Kõiv?
Eesti E-kaubanduse Liit ?
info@e-kaubanduseliit.ee 
5023 456
www.e-kaubanduseliit.ee/konverents

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Viasat otsib TURUNDUSJUHTI

Viasat AS

05. märts 2018

RICH Marketing Team is looking for a DIGITAL & MARKETING SPECIALIST

Rich International Creative Haircare OÜ

18. märts 2018