(Sisuturundus) Tallinn Marketing Week: rahvusvaheline turundusnädal esmakordselt Eestis

Marketingi Instituut koostöös Tallinkiga korraldab 18. - 22. mail esmakordselt Eestis turundusnädala, kus 5 päeva jooksul saab osaleda 10 erineval rahvusvahelisel turunduse seminaril. Laval on üle 30 turundusprofi nii kodu- kui välismaalt. Tallinn Marketing Week’i raames toimuvas Turunduskinos esilinastub USA dokumentaalfilm “Nameless: Revealing a Generation”. 

Marketingi Instituut koostöös Tallinkiga korraldab 18. - 22. mail esmakordselt Eestis turundusnädala, kus 5 päeva jooksul saab osaleda 10 erineval rahvusvahelisel turunduse seminaril. Laval on üle 30 turundusprofi nii kodu- kui välismaalt. Tallinn Marketing Week’i raames toimuvas Turunduskinos esilinastub USA dokumentaalfilm “Nameless: Revealing a Generation”. 



“Turundusnädala mõte on demokratiseerida turundust Eestis ja teha rahvusvaheline turundusnõu kättesaadavaks ka keskmistele ja väikestele ettevõtetele. Igaüks saab valida endale sobiva paaritunnise seminari ega pea maksma terve päeva või kahe eest, nagu tavalistel konverentsidel,” lausus ürituse peakorraldaja Anu-Mall Naarits Marketingi Instituudist. “Eriti uhke olen aga meie seekordse turunduskino filmi üle. “Nameless: Revealing a Generation”, mis räägib turundamisest milleeniumi-põlvkonnale, esilinastub USA-s alles selle aasta sügisel. Meil on tõepoolest erakordne võimalus näidata seda turunduse fännidele oluliselt varem.”

Tallinn Marketing Week viiakse läbi Tallinki laevadel Victoria I ja Romantika laevade sadamas oleku ajal.

Tallinn Marketing Week’i seminaridel osalevad nii rahvusvahelised kui kodumaised esinejad. Igal seminaril on 3-5 esinejat ning networking-workshop. Ürituse korraldajad lubavad kogu nädala jooksul koguda sadu praktikas rakendatavaid turundusideid ning neid osalejatega jagada.

Tallinn Marketing Week kava

Esmaspäeval toimub seminar „Mõjuvõimsad trendid,“ kus rahvusvahelised ja kodumaised esinejad räägivad, missugused on suurimad trendid, mis meid mõjutavad nii tarbijakäitumise, tehnoloogia kui ka moe valdkonnas. Esinejaks on Austraaliast pärit Kristina Dryža, kes on futurist ja trendide ennustaja. Lisaks esinevad Eesti Telekomi võrguarenduse allüksuse juht Toivo Praakel, ajakirja Hello! Moetoimetaja Kristina Herodes ja EDM Machiniery turundusjuht Kai Reinfeldt.

Päeva teises pooles esinevad seminaril „Roheline turundus“ Austraaliast pärit futurist ja trendide ennustaja Kristina Dryža, Blissi turundusjuht Lauri Lainjärv, Lilleoru MTÜ kommunikatsioonijuht Aigi Vahing, keskkonnaportaali Bioneer toimetaja Katrin Jõgisaar ja JOIK ekspordi- ja turundusjuht Kadri Mäesalu. Seminaril arutatakse, kas roheline mõtteviis algab ettevõtte missioonist, reaalsetest tegevustest, hoopis elustiilist või tootest?

Teisipäev algab seminariga “Uued müügistrateegiad”, kus Fortumo EMEA piirkonna äriarenduse juht Andrea Boetti (ITA) räägib kiirenenud ja fragmenteerunud müügiprotsesside teemal, oma kogemusi müügisüsteemi muutusest jagab Elektroskandia müügidirektor Timo Raimla. Raul Leppik Newbase asutaja jagab kogemusi kliendibaaside kasutamisest ja müügistrateegiate loomisest.

Päeva teine seminar keskendub aga “Sihitud kliendikogemuse suunamisele”, kus IBM-i Kesk-ja Ida-Euroopa turunduse ja kommunikatsiooni direktor Scott Neumann (USA) jagab oma mitmekülgset kogemust, Markko Karu, kes on Eesti üks parimaid teenuste disaini professionaale viib läbi praktilise workshopi ja Mari-Liis Kallismaa, kes on Stillabunt OÜ juhatuse liige.

Kolmapäevase esimese seminari teemaks on „Brand journalism“ kus rahvusvahelised ja kodumaised esinejad jagavad praktilisel seminaril oma praeguse hetke parimat kogemust sisuturunduse järgmise moelähenemise brand journalism valdkonnas. Esinejateks Soomest pärit SoME Studio sotsiaalmeedia brändingu ja digitaalse ettevõtluse konsultant Maria Rajakallio ja Ville Tolvanen, kes on Digitalist Network ja Rome Advisors Oy, Forbes Topp 3 CMO, CDO, digitalist ja digitaalse strateegia juht. Lisaks esineb Eestist SEB panga turunduse- ja kommunikatsioonidivisjoni juht Silver Vohu.

Päeva teises pooles toimub seminar „Mäng. Start. Turundus. Võit.“ Rahvusvahelised ja kodumaised esinejad jagavad praktilisel seminaril oma kogemusi digitaalsetes kanalites turundamise võimalustest ja gameficationist. Esinejateks on Soomest pärit Joonas Virtanen, kes on Rovio, Angry Birds Transformers ja Angry Birds Go turundusjuht ning Anssi Suominen, kes on Coalition Rewards’i Põhjamaade ja Baltikumi äriarenduse asepresident. Lisaks Eestist Statoil Fuel & Retail turundusjuht Diana Veigel ja Embassy of Education juht Hedvig Evert.

Neljapäeval räägime teemal „Mobiiliturundus“, kus kogemusi mobiilis soodsalt turundamise viisidest jagavad Soome ettevõtte Lumolink juht Artem Daniliants ja oma kogemusi mobiiliturundusest Estraveli eraklientuuri kliendisuhete spetsialist Katrin Aaslaid, CoffeeIN’I turundusjuht Carmen Kaarus, ja Tame Amisepp, kes on Tere KÖÖK tootejuht.

Neljapäeva teisel seminaril „Sotsiaalne turundus“ jagavad rahvusvahelised ja kodumaised esinejad oma parimaid kogemusi antud valdkonnas. Esinevad DDB Agency Stockholm ettevõtte esindaja, Tervisearengu Instituudi kommunikatsiooniosakonna juhataja Helen Noormets, Kuusakoski AS brändi eestvedaja Mari-Liis Kallismaa ja Politsei-ja Piirivalveameti kommunikatsiooni juht Tuuli Härson. Seminaril leiame vastuse muuhulgas ka järgmistele küsimustele: Kuidas teha kampaaniaid, mis ühiskonda muudavad? Milliseid meetodeid rakendades tõsta inimeste teadlikkust?

Reede hommikul on seminar „Järgmise põlvkonna turundus.“ Esineb Austraaliast pärit futurist ja trendide ennustaja Kristina Dryža. Eestist jagavad teadmisi Deloitte Eesti juhtiv partner Veiko Hintsov, Eesti Telekomi erakliendi mobiili ja mobiilse interneti ning noorte segmendi turundusjuht, Elo Võrk, kes on ühtlasi ka Ewert and The Two Dragons ja Spotify kampaania elluviija.

Nädal lõppeb turunduskinoga, kus toimub dokumentaalfilmi „Nameless: Revealing a Generation“ esmalinastus Euroopas!  Tegemist on ambitsioonika teosega, mille raames intervjueeriti mitut tosinat millenniumi põlvkonda kuulunud noort ning kahtekümmet eksperti üle Ameerika. Kõik, kes turundavad alla 30-stele, peaksid seda filmi kindlasti nägema.

Seminarid toimuvad eesti ja inglise keeles.

Tutvu kõikide Tallinn Marketing Week seminaridega.

Lisainfo: Anu-Mall Naarits, Marketingi Instituudi juhataja, tel 50 79 441.

 

Uudise avaldamist toetas: Marketingi Instituut

 

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

BAUHOF otsib TURUNDUSANALÜÜTIKUT

Bauhof Group AS

26. juuli 2018