(Sisuturundus) Reklaam maailma koduseimas lennujaamas - sky is the limit

Kui mujal maailmas on tavapärane, et lennujaama reklaampinnad antakse suuroperaatoritele ning reklaame vahendab mõni hiigelreklaamifirma, siis Tallinna Lennujaam teeb asju teistmoodi. Lähemalt räägib  Tallinna Lennujaama müügiosakonna juhataja Rasmus Kabun.

„Lennujaama sooja, mugava, puhta ja koduse tunde loomine käib suuresti läbi meie heade koostööpartnerite,“ räägib Tallinna Lennujaama müügiosakonna juhataja Rasmus Kabun. „Kui mujal maailmas on tavapärane, et üüripinnad antakse suuroperaatoritele ning reklaame vahendab mõni hiigelreklaamifirma, siis meie teeme asju teistmoodi. Tunneme oma reisijaid, teame oma võimalusi ning mõtleme hea meelega kaasa, et luua parim võimalik lahendus. Reklaamid terminalis mängivad oma visuaalide ja ideedega üldtunnetuse loomise juures mõistagi võtmerolli.“

Reklaamivõimalusi on Tallinna Lennujaamas palju. Erinevad bännerid, sisetelevisioon, sõidukite või makettide paigutamise võimalused, tualettide ja suitsuruumide brändimine ja kõikvõimalikud muud erilahendused. Suurimateks reklaamikandjateks on pagasilindid ja lennujaama ooteväravad. Viimased annavad loomingule kõige vabamad käed. 

“Lennujaamas reklaamimine on hea võimalus tänu meie positiivsele mainele, paindlikele võimalustele ja heatujulistele reisijatele, kes on avatud uutele lahendustele ning kellel on aega reklaamidega tutvumiseks,“ loetleb Kabun põhjendusi, miks lennujaamas esindatud olla.

Lennureisile minnes veedavad enamus reisijad Tallinna Lennujaamas üle 1,5 tunni, mille jooksul jõuavad reisijad kõigega tutvuda, sest terminali jõuab rahulikult risti ja põiki läbi jalutada. Lennust maha jäämist ei pea kartma, sest lennuinfo monitore on piisavalt ning aasta lõpus valmis lennujaamal mobiiliäpp, mis kuvab täpselt sama infot, mida monitorid ning mis tuletab meelde, kui on õige aeg oma väravasse liikuda. Boonusena leiab sealt poodide ja söögikohtade parimaid pakkumisi.

Lennujaama külastab aastas üle kahe miljoni reisija, kellest ligi pooled on eestlased. Mehi ja naisi on samuti umbes pooleks. 30% neist on 25-35-aastased, ligi pool neist on vanusevahemikus 35-54.

45% reisivad ärilistel eesmärkidel, kolmandik sõidavad puhkama ja 15% lendavad külastama sõpru või sugulasi. Reisija keskmine igakuine sissetulek on samuti keskmisest oluliselt kõrgem.

„Kaks korda aastas küsitleme põhjalikult  umbes 1000 väljuvat reisijat ning täna on meile üleüldine rahuloluhinnang 4,5 punkti võimalikust viiest. Tundub, et ajame õiget asja,“ on Kabun rahul.

„Kuulame oma reisijat, tema soove ning vajadusi ja jõudumööda püüame kõike küsitut ka terminali saada. Paljuski käib see mõistagi läbi reklaamiklientide,“ lisab ta. “Päris valmis ei saa me kunagi. Otsime pidevalt uusi ja paremaid võimalusi. Natuke pikemas perspektiivis on järgmine suurem uuenduskuur vaja valmis saada 2018. aastaks, mil Eestist saab Euroopa Liidu eesistujamaa,” ütleb Kabun.

Kui soovid olla osa maailma koduseimast lennujaamast ja tutvuda erinevate võimalustega, siis võta ühendust Tallinna Lennujaama müügimeeskonnaga aadressil advertising@tll.aero

 

 

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

EAS otsib oma meeskonda RAHVUSVAHELISE SEKTORITURUNDUSE PROJEKTIJUHTI

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus

30. november 2018

HANSAPOST otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Hansapost OÜ

02. detsember 2018